Toteż napisałem że zapewne włączono taki tabor po wojnie do ilostanu PKP. Natomiast w odpowiedzi odniosłem się do samego faktu czy tak oznaczone wagony tak wyglądały- Z dużą dozą prawdopodobieństwa nie.
Opisy i zakres numeracji na wagonach z zestawu Roco 76017 sugerują moim zdaniem że modele te mają imitować jednakowoż typ powojenny 20R (tak jak w przypadku modelu Roco 76822) a nie wagony typu Deutz włączone do ilostanu PKP (chyba że ewentualnie miały ten sam zakres numeracji). Rewizje wagonów z roku 1969, pytanie w ogóle poza konkursem czy wagony Deutz dotrwały w eksploatacji handlowej do lat 70-tych. Dlatego też napisałem że identycznych na PKP nie było. Są to moim zdaniem charakteryzowane na typ 20R wagony typu Deutz, w oznaczeniu wagonów 20R. Ale jeżeli się mylę, proszę mnie sprostować.
Napisałeś:
"Takich dokładnie identycznych nie było (chyba że poniemieckie trafiły na PKP). "
Tłumaczysz się iż "Opisy i zakres numeracji na wagonach z zestawu Roco 76017 sugerują moim zdaniem że modele te mają imitować jednakowoż typ powojenny 20R".
Więc możesz wyjaśnić jakie to znasz takie zakresy numeracji wskazujące, że to modele 20R? Bo o napisy się nie pytam, skoro wątpiłeś, że poniemieckie trafiły na PKP.
A już wątpliwości, że takie Deutze nie przetrwały roku 1968 już jest naprawdę dziwne skoro wiesz, że przetrwały 2 osiowe poniemieckie cysterny wojenne [nie mówić już o krytych G10].
Jedyne co nieco tłumaczy Twoje wątpliwości, to właśnie kopytkarskie podejście Exact Traina, który właśnie robi opisy modelów wg własnego widzimisie, co właśnie kwalifikuje je do segmentu hobby.
Jeśli więc Rysiek, nie rozwiał Twoich i innych wątpliwości co do tego modelu, to zapewniam, że gdyby 4osiowe Deutze i Uerdingeny nie przetrwały roku 1968, to modele byłyby w opisie epoki III.