Tom, napisałeś, że można zrobić EU43, tak jak Ci ktoś podpowiedział. Ale jakbyś nie zauważył, to ja w swoim poście Ci napisałem że PKP eksploatuje lokomotywy E186, które są podobne. A mowa tu jest o tych samych lokomotywach, bo na PKP nadano im oznaczenie właśnie EU43. Więc jakbyś sprawdził co Ci podałem, to byś sam stwierdził że podaliśmy Ci oboje tę samą lokomotywę.
To co napisałeś o budowie modeli, ukazywaniu ich tutaj, oraz naśmiewaniu się innych, to ze wszystkim się zgadzam. Bardzo często tak jest, że ktoś chce się z innymi podzielić tym co robi. A inni, Ci "mądrale" robią mu uwagi takie, że w efekcie to może się tylko zabrać za obieranie ziemniaków a nie budowę modeli. A przecież nikt nie zbudował dobrego modelu za pierwszym razem. Warsztat ciągle się poprawia, ćwiczy i ulepsza. Zdziwiło mnie tylko, że najpierw pisałeś kiedyś o detalach i tym że większość nie przywiązuje do tego uwagi, a później piszesz, że nie zależy Ci na wykonaniu dokładnego modelu, oraz pytasz na co przerobić BR185, mimo że w zasadzie na nic dokładnie PKP tego nie przerobisz.
Ja sam zaś nie robię żadnych modeli. Coś musiało Ci się pomylić. Nie możesz podziwiać zatem moich zdolności, bo niczego tu nie ukazałem przez siebie zrobionego. Interesuję się koleją, zawodowo również jestem związany z torami, a prywatnie to kolekcjonuję modele. To kolekcjonowanie wymaga ode mnie stałego interesowania się tym tematem, szukania informacji o modelach. Stąd też wiem trochę o modelach, oraz stąd moje udzielanie się w takich tematach.
Nie naśmiewam się. Buduj modele, kupuj modele. Rób co chcesz. Nie przejmuj się kąśliwymi uwagami. Jednak czasem niektórzy mają rację w swoich ripostach. Bo niektórzy błądzą i robią coś nie tak jak się powinno, bądź bezsensownie. Wtedy takie czyjeś uwagi mogą stać się pomocne.
I tyle.
Larry, Blue, ja jestem takiego zdania, że BR185 i BR185 to jednak inne lokomotywy, co widać już po samym wyglądzie. Oczywiście można się pokusić o konwersję, ale będzie ona wymagała bardziej zaawansowanych prac, niż tylko zmiana malatury pudła. A kwestia takiego przerabiania, to tak samo jak ze wspomnianymi M62 i ST44. Wszystko jest zależne od stopnia konwersji czyli nakładu pracy, jej dokładności i zgodności końcowego efektu z oryginałem.