Chodzi mi o lokalne pociągi na liniach 102 (Przemyśl Gł. - Malhowice) i 91 (Przemyśl Gł. - Medyka Osobowa). A czasami nawet i Przemyśl Gł. - Żurawica Rozrządowa na tejże samej linii 91.
Takie charakterystyczne składy: na końcach dwie SP30 - taki swoisty pull-pull - a między nimi zabytkowe dwuosiowe wagony w stylu Bi29 (bywał nawet w środku składu Ai) z datami na maźnicach nawet i sprzed pierwszej wojny światowej. Nie był to push-pull bo zawsze jedna ciągnęła a druga była ciągnięta.
Wagony najprawdopodobniej z WGO Przemyśl - Bakończyce zwanej żargonowo Taiwanem, maszyny z MD Żurawica.
Jako młody kolejarz jeździłem tym wielokrotnie, często nawet nieprzepisowo na pomoście maszyny - kiedy trzeba było przewieźć drabinę...
Jakoś nie przyszło mi wtedy do głowy robić pamiątkowe fotki.
Marzę o odtworzeniu takiego składu w H0.
Byłbym wdzięczny za wrzucenie w tym wątku:
- danych o zestawieniu takich składów - numery maszyn i numery / typy wagonów, powiązanie lat z numerami taboru
- fotek
W wątku "Popych" Jarząbek napisał:
"Jeszcze sobie przypomniałem. Pociągi rel. Przemyśl Gł. - Malhowice - Przemyśl Gł.
SP30-205 + Bi + Bi + Bi + Bi + SM42-516"
Ja z zakamarków pamięci wydobyłem SP30-030 jak i SM30 przy takim składzie, jak i to że kolejarze mówili że tak brzmi silnik z czołgu T-34 wbudowany w SM/SP30, ale jak wiadomo pamięć jest zawodna...
Wiem że w tamtych czasach był zakaz fotografowania kolei, sam w pracy wieszałem takie tabliczki na ogrodzeniu obiektów łączności kolejowej.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ...
Takie charakterystyczne składy: na końcach dwie SP30 - taki swoisty pull-pull - a między nimi zabytkowe dwuosiowe wagony w stylu Bi29 (bywał nawet w środku składu Ai) z datami na maźnicach nawet i sprzed pierwszej wojny światowej. Nie był to push-pull bo zawsze jedna ciągnęła a druga była ciągnięta.
Wagony najprawdopodobniej z WGO Przemyśl - Bakończyce zwanej żargonowo Taiwanem, maszyny z MD Żurawica.
Jako młody kolejarz jeździłem tym wielokrotnie, często nawet nieprzepisowo na pomoście maszyny - kiedy trzeba było przewieźć drabinę...
Jakoś nie przyszło mi wtedy do głowy robić pamiątkowe fotki.
Marzę o odtworzeniu takiego składu w H0.
Byłbym wdzięczny za wrzucenie w tym wątku:
- danych o zestawieniu takich składów - numery maszyn i numery / typy wagonów, powiązanie lat z numerami taboru
- fotek
W wątku "Popych" Jarząbek napisał:
"Jeszcze sobie przypomniałem. Pociągi rel. Przemyśl Gł. - Malhowice - Przemyśl Gł.
SP30-205 + Bi + Bi + Bi + Bi + SM42-516"
Ja z zakamarków pamięci wydobyłem SP30-030 jak i SM30 przy takim składzie, jak i to że kolejarze mówili że tak brzmi silnik z czołgu T-34 wbudowany w SM/SP30, ale jak wiadomo pamięć jest zawodna...
Wiem że w tamtych czasach był zakaz fotografowania kolei, sam w pracy wieszałem takie tabliczki na ogrodzeniu obiektów łączności kolejowej.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ...