• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Bronco_Billy

OP
OP
Bronco_Billy

Bronco_Billy

Znany użytkownik
Reakcje
1.386 18 1
Dziś dla odmiany coś zza wielkiej wody - EMC E1 Santa Fe od Broadway Limited Imports.
Wybudowane w 1938 roku, powstało osiem sztuk, przy czym trzy (numery 2, 3 i 4) w wersji dwuczłonowej (drugi człon nie zmieścił mi się na żeberku ...).
Dwuczłonowe ciągały prestiżowego Super Chief'a, pojedyncze człony były dedykowane do El Capitan, San Diegan i Golden Gate.
Dla mnie E1 to najpiękniejsze z "nosaczy"...

IMG_5099.jpg
IMG_5100.jpg
IMG_5105.jpg
IMG_5107.jpg
IMG_5113.jpg
IMG_5115.jpg
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.934 119 22
Pytanie z ciekawości.
Do czego służyły te małe okrągłe lampki po bokach szyb czołowych?
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.448 442 99

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.376 111 11
Pytanie z ciekawości.
Do czego służyły te małe okrągłe lampki po bokach szyb czołowych?
Domyślam się że tak jak flagi. Białe do pociągów ekstra, zielone to następna sekcja pasażerskiego. Dawniej podróżowało pociągami tyle osób że tworzono kilka sekcji tego samego pociągu. Aby pracujący na wieży wiedział czego oczekiwać, widział po flagach na lokomotywie czy będzie nadjeżdżała następna sekcja.
 
Ostatnio edytowane:

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
5.717 37 4
@Bronco_Billy ze wstydem przyznam, że z racji podróży za oceanem przegapiłem kapitalną prezentację E1 Santa Fe. Wspaniały model, bez 2 zdań. Jeśli można, poprosiłbym o foto członów A i B w dziennym świetle. Nie ma nic lepszego niż "nosacze" zza wielkiej wody. Tym bardziej, że powstały w czasach gdy u nas wszystko było na trakcji parowej. Warbonnet to do dziś jedno z najładniejszych malowań. Miałem okazję zobaczyć te malowanie w Sacramento, niestety lokomotywa stała w ciemnym hangarze na zewnątrz (F unit, nie pamiętam który numer). Zdaje się, że teraz jest na ekspozycji na głównej hali muzeum.
 
OP
OP
Bronco_Billy

Bronco_Billy

Znany użytkownik
Reakcje
1.386 18 1
@Bronco_Billy ze wstydem przyznam, że z racji podróży za oceanem przegapiłem kapitalną prezentację E1 Santa Fe. Wspaniały model, bez 2 zdań. Jeśli można, poprosiłbym o foto członów A i B w dziennym świetle. Nie ma nic lepszego niż "nosacze" zza wielkiej wody. Tym bardziej, że powstały w czasach gdy u nas wszystko było na trakcji parowej. Warbonnet to do dziś jedno z najładniejszych malowań. Miałem okazję zobaczyć te malowanie w Sacramento, niestety lokomotywa stała w ciemnym hangarze na zewnątrz (F unit, nie pamiętam który numer). Zdaje się, że teraz jest na ekspozycji na głównej hali muzeum.
Następnym razem :)
 

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
5.717 37 4
Piękne są te zdjęcia, specyficzny styl, sugerowałbym zrobić kiedyś scenkę z pełnym składzikiem, choć to może zgubić efekt w ciemni tła. Nie wiem jak wygląda dioramka, ale chyba też dałbym trochę więcej "dołu" czyli trawki, kamyków. Ale robota fotograficzna przednia(y)
 

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
5.717 37 4
Czyli bardzo płaską ma podstawkę, to dlatego Kolega @Bronco_Billy tak kadruje, wtedy końcówka wagonu lekko jest już jakby skadrowana na granicy ryzyka. No ale co tam, ważne, że zdjęcia klasa no i frajda na pewno tez przednia :) (y)