CoCu napisał(a):
Dokładnie.
Ale jak klient konkretny, to i producent na pewno ma odpowiednie podejście.
Daj spokój z takimi tekstami. Jak chce robić modele dla wybranych, to niech nie reklamuje się przez rok w
Świecie Kolei, pisząc że modele nowych elektrowozów już nadjeżdżają i wystarczy złożyć zamówienie. Po czym, gdy na stronie Tololoko, gdy skorzystasz z formularza kontaktowego, to masz prawie pewne, że otrzymasz odpowiedzi. Ja nikogo nie chcę zmuszać, by na siłę czytał mejle i na nie odpisywał, ale jeśli nie umie tego opanować, to niech nie zamieszcza takiego formularza kontaktowego na stronie.
Zaraz się dowiemy, że nie szanujemy super producenta, który przecież jest ekstra i bez skazy, a tylko my jesteśmy wrednymi klientami, którzy chcieli mieć z nim dobry kontakt, modele i jeszcze wydać naprawdę grube pieniądze.
I żeby była jasność, próbowałem swego czasu siódemę zamówić, bo mi się bardzo marzyła, ale po pewnym czasie postanowiłem dać sobie z tym spokój. Teraz za podobną cenę robi dla mnie model ktoś inny i choć nie jest to siódema, nie żałuję.
PS
Narzekania jest wilczym prawem klienta-konsumenta
PS2
Wy (Producenci) też na nas narzekacie