Zauważcie, że sklep (zapewne za projektantem oznaczeń wagonów) nie podaje epoki, kiedy przypada rewizja wagonu. Podaje zakres epok, kiedy wagon z taką rewizją mógł legalnie jeździć.
Wg mnie to nadmiar troski o klienta. Chyba potrafimy sami dobrać sobie zakres możliwych dat eksploatacji, mając datę rewizji
Poza tym, mam kilka wagonów z rewizją i oznaczeniami wg IVb, a nazwami DOKP wg IVa (w tym właśnie wagony Alberta 408S, owocarki Rivarossi). Albo z oznaczeniami wg IVb, a rewizją z IVa (węglarki Klagenfurt od Exact). Albo z rewizją z IVb, a oznaczeniami z IVa (szutrówki Roco).
I co mam z nimi zrobić? Moja decyzja, przymknąć oko na jedną z tych rzeczy i zaliczyć je albo do IVa, albo do IVb, zależnie od własnych potrzeb
Wg mnie to nadmiar troski o klienta. Chyba potrafimy sami dobrać sobie zakres możliwych dat eksploatacji, mając datę rewizji
Poza tym, mam kilka wagonów z rewizją i oznaczeniami wg IVb, a nazwami DOKP wg IVa (w tym właśnie wagony Alberta 408S, owocarki Rivarossi). Albo z oznaczeniami wg IVb, a rewizją z IVa (węglarki Klagenfurt od Exact). Albo z rewizją z IVb, a oznaczeniami z IVa (szutrówki Roco).
I co mam z nimi zrobić? Moja decyzja, przymknąć oko na jedną z tych rzeczy i zaliczyć je albo do IVa, albo do IVb, zależnie od własnych potrzeb