Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zdecydowanie bardzo fajny temat . Sam z modeli pojazdów osobowych najbardziej podchodzą mi te które mają takie sportowe malowania , a szczególnie te starsze których część ma jeszcze te niepoprawnie politycznie malowania np. papierosów . Piękne sztuki pokazujesz .
W sumie to trochę dziwna wersja ,taki dtm bez tylnego spojlera brak klatki , i te fotele też bardziej luksusowe niż sportowe, może to taki bardziej miejski ścigant z duszą sportowca chociaż z drugiej strony z taką glebą w mieście długo nie pojeździ
Pełny program High-Tech w tym sportowym modelu Opla w specyfikacji STW Cup. Kolor czarny dodaje mu klasy i drapieżności. Elementy aero, obniżone zawieszenie, torowe felgi i klatka to elementy jedyne w swoim rodzaju.
W sportowych malowaniach to Herpa pokazała swoją klasę. Pięknie wykonany model. Szkoda, że dziś nikt nie pokusi się o wydanie obecnych sportowych samochodów w naszej skali.
Bladziutka coś ta Alfa , chyba właściciel dowiedział się ile będzie naprawa kosztowała
Jeden z lepszych modeli Herpy jeśli chodzi o wozy DTM -u , czysty treningowy wóz
Dwie klasyczne marki, które tworzyły historię obu serii wyścigowych w Niemczech ( DTM / STW Cup). Mnie najbardziej się podoba ta charakterystyczna i rozpoznawalna z niemieckich torów połowy lat 90-tych żólta C-Klasa z teamu Zakspeed ze znanym kierowcą.
Alfa Romeo ma znacznie ciekawiej rozbudowaną aerodynamikę oraz na wielkie słowa uznania zasługuje replika zawieszenia. Ta skala ma trudne odzwierciedlenie z idealnymi prześwitami tu jednak proporcje są idealne. Felgi rewelacyjne w Alfa Romeo 155 STW.