Lokomotywa elektryczna uniwersalna:
EU07-429
Informacje o modelu:
Nr inwentarzowy: EU07-429
Zakład: Zakład Taboru Olsztyn
Dyrekcja: Północna DOKP
Napr.rev.: 19.06.1996
Epoka: Va
Nr katalogowy: Schlesienmodelle 107101
Waga netto: 353 g
Długość: 188 mm
Ilość osi: 4
Pantografy: 2 "nożycowe" AKP-4E
Informacje o modelu:
Model posiada oświetlenie białe oraz czerwone, zgodne z kierunkiem jazdy. Przy każdej lampie zamontowane są diody LED (SMD). Wyposażony jest w gniazdo dekodera 21-pin MTC. Silnik jest bardzo cichy, 5-biegunowy, wyposażony w dwa koła zamachowe.
Producent pokusił się o sporą ilość atrakcyjnych "smaczków" w modelu, dzięki którym model nabiera charakteru i cech prawdziwej lokomotywy.
"Smaczki"
• otwierane drzwi
• sprężynujące zderzaki
• pomalowane końcówki sprzęgów powietrznych
• reflektory!
• wycieraczki
• lusterka
• ładnie wykonane trąbki/syreny
• możliwość wymiany zgarniaczy na "pełne"
• uchwyty na dachu
• pomalowane żaluzje wentylacyjne
• pomalowane paski kontrolne na kołach
• bogate wnętrze
Zalety:
• pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
• cicha praca silnika
• niesamowita dbałość o szczegóły i detale
• bardzo dobrze odwzorowana kabina modelu z uwzględnieniem różnic w kabinie A i kabinie B
• płytka elektroniczna na bardzo wysokim poziomie pod względem funkcjonalności (pełne oświetlenie PKP)
• możliwość wymiany zgarniaczy na "pełne" oraz innych dodatkowych części (np. dodatkowy wózek lub koła)
• różnego rodzaju "smaczki" przygotowane przez producenta
• reflektory wyglądają jak prawdziwe
• cena
Wady:
• przez mnogość części modelu, niektóre detale są źle lub niedokładnie zamontowane
• miejscami widoczne ślady kleju
• pantografy technicznie wymagają poprawy - mają tendencję do odpinania się, ciężko je zapiąć lub zapinają się krzywo
• problemy z oświetleniem podstawowym na zasilaniu analogowym
EU07-429
Informacje o modelu:
Nr inwentarzowy: EU07-429
Zakład: Zakład Taboru Olsztyn
Dyrekcja: Północna DOKP
Napr.rev.: 19.06.1996
Epoka: Va
Nr katalogowy: Schlesienmodelle 107101
Waga netto: 353 g
Długość: 188 mm
Ilość osi: 4
Pantografy: 2 "nożycowe" AKP-4E
Informacje o modelu:
Model posiada oświetlenie białe oraz czerwone, zgodne z kierunkiem jazdy. Przy każdej lampie zamontowane są diody LED (SMD). Wyposażony jest w gniazdo dekodera 21-pin MTC. Silnik jest bardzo cichy, 5-biegunowy, wyposażony w dwa koła zamachowe.
Producent pokusił się o sporą ilość atrakcyjnych "smaczków" w modelu, dzięki którym model nabiera charakteru i cech prawdziwej lokomotywy.
"Smaczki"
• otwierane drzwi
• sprężynujące zderzaki
• pomalowane końcówki sprzęgów powietrznych
• reflektory!
• wycieraczki
• lusterka
• ładnie wykonane trąbki/syreny
• możliwość wymiany zgarniaczy na "pełne"
• uchwyty na dachu
• pomalowane żaluzje wentylacyjne
• pomalowane paski kontrolne na kołach
• bogate wnętrze
Zalety:
• pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
• cicha praca silnika
• niesamowita dbałość o szczegóły i detale
• bardzo dobrze odwzorowana kabina modelu z uwzględnieniem różnic w kabinie A i kabinie B
• płytka elektroniczna na bardzo wysokim poziomie pod względem funkcjonalności (pełne oświetlenie PKP)
• możliwość wymiany zgarniaczy na "pełne" oraz innych dodatkowych części (np. dodatkowy wózek lub koła)
• różnego rodzaju "smaczki" przygotowane przez producenta
• reflektory wyglądają jak prawdziwe
• cena
Wady:
• przez mnogość części modelu, niektóre detale są źle lub niedokładnie zamontowane
• miejscami widoczne ślady kleju
• pantografy technicznie wymagają poprawy - mają tendencję do odpinania się, ciężko je zapiąć lub zapinają się krzywo
• problemy z oświetleniem podstawowym na zasilaniu analogowym