Jako, że miałem i obecnie mam do czynienia z różnymi modelami lokomotyw (z pominięciem parowozów - choć ich też trochę posiadam, ale nie można ich porównywać do elektrowozów) napiszę kilka spostrzeżeń odnośnie 7ki ponieważ obecnie po powrocie z Warszawy przystąpiłem do uruchomienia moich 2 modeli w malowaniu PKP Cargo.
Pierwsze moje spostrzeżenie jakie rzuca się po wzięciu pudełka do ręki, stwierdzam, iż jest ono estetycznie zaprojektowane i czytelne oraz solidnie wykonane. Lokomotywa w środku jest bardzo dobrze zabezpieczona. Nie raz spotkałem się z modelem, który jeszcze przed wyjęciem z pudełka był porysowany od środkowej wypraski lub posiadał zgięte elementy ponieważ ktoś za mocno chwycił lub ścisnął pudełko.
Instrukcja obsługi w postaci książeczki tez zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażanie i jest ona w estetyczny sposób wykonana. Na uwagę zasługuje rysunek lokomotywy na oddzielnym kartoniku z papieru wysokiej jakości wraz z tablicą producenta, gdzie jest stemplowany numer seryjny modelu, który jest dołączony do 7ki.
Odnośnie samego modelu to po wyjęciu z pudełka od razu rzuca się ogromna ilość detali, które zostały umieszczone na modelu. 7ka przebija wszystkie modele jakie do tej pory widziałem z masowej produkcji. Mogę się też pokusić się o stwierdzenie, że może śmiało konkurować z modelami z tzw. ręcznej roboty.
Po postawieniu loka na tory i przejechaniu kilku nastu metrów od razu widać wysoką kulturę pracy silnika, który jest dużo lepszy od silników zamontowanych w innych lokomotywach. Miałem ostatnio nawet kilka lokomotyw Bachmanna, który słynie (podobno z dobrych silników ) i niektóre jego model są na naprawdę w wysokim poziomie, ale porównując z silnikiem w 7ce są po prostu o wiele gorsze.
Całość jest bardzo starannie pomalowana i złożona, jak na tą ilość detali.
W reflektorach zamontowane są świtała końca lokomotywy, gdzie nawet słynne ROCO nie pokusiło się o nie w Gagarinach co jest dużą ujmą dla tej firmy.
Dużym plusem są też ruchome i o tamponowane zderzaki, które są rzadkością w modelach.
Resztę spostrzeżeń oraz zdjęcia wrzucę jutro.
Pudełko po otwarciu:
- rysunek EU07 PKP Cargo
- kupon rabatowy
- instrukcja w postaci kolorowej książeczki
Pierwsze moje spostrzeżenie jakie rzuca się po wzięciu pudełka do ręki, stwierdzam, iż jest ono estetycznie zaprojektowane i czytelne oraz solidnie wykonane. Lokomotywa w środku jest bardzo dobrze zabezpieczona. Nie raz spotkałem się z modelem, który jeszcze przed wyjęciem z pudełka był porysowany od środkowej wypraski lub posiadał zgięte elementy ponieważ ktoś za mocno chwycił lub ścisnął pudełko.
Instrukcja obsługi w postaci książeczki tez zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażanie i jest ona w estetyczny sposób wykonana. Na uwagę zasługuje rysunek lokomotywy na oddzielnym kartoniku z papieru wysokiej jakości wraz z tablicą producenta, gdzie jest stemplowany numer seryjny modelu, który jest dołączony do 7ki.
Odnośnie samego modelu to po wyjęciu z pudełka od razu rzuca się ogromna ilość detali, które zostały umieszczone na modelu. 7ka przebija wszystkie modele jakie do tej pory widziałem z masowej produkcji. Mogę się też pokusić się o stwierdzenie, że może śmiało konkurować z modelami z tzw. ręcznej roboty.
Po postawieniu loka na tory i przejechaniu kilku nastu metrów od razu widać wysoką kulturę pracy silnika, który jest dużo lepszy od silników zamontowanych w innych lokomotywach. Miałem ostatnio nawet kilka lokomotyw Bachmanna, który słynie (podobno z dobrych silników ) i niektóre jego model są na naprawdę w wysokim poziomie, ale porównując z silnikiem w 7ce są po prostu o wiele gorsze.
Całość jest bardzo starannie pomalowana i złożona, jak na tą ilość detali.
W reflektorach zamontowane są świtała końca lokomotywy, gdzie nawet słynne ROCO nie pokusiło się o nie w Gagarinach co jest dużą ujmą dla tej firmy.
Dużym plusem są też ruchome i o tamponowane zderzaki, które są rzadkością w modelach.
Resztę spostrzeżeń oraz zdjęcia wrzucę jutro.
Pudełko po otwarciu:
- rysunek EU07 PKP Cargo
- kupon rabatowy
- instrukcja w postaci kolorowej książeczki
Załączniki
-
175,4 KB Wyświetleń: 673
-
217,4 KB Wyświetleń: 664