Planuję.
No właśnie, co by tu zaplanować?
Makieta manewrowa, być może w przyszłości powstaną dodatkowe moduły. Wymiar 3000 x 1200 mm na trzech równych modułach. Tory szlakowe, parowozownia, infrastruktura obrządzania parowozów, tartak, początek stacji kolejowej, wąskotorówka H0e.
Koncepcja: parowóz wąskotorowy z wagonami dostarcza węgiel do obrządzania parowozów i pnie drzew do tartaku. Tartak przerabia pnie na deski, które wyjeżdżają torem normalnym.
Tory Weinert i wąski Tillig. Obrotnica Roco. Sterowanie lokomotywami - DCC, rozjazdami - MP1, lub MP6 analogowo. Zabudowa plastikowa wiodących firm. Drzewa z drutu, krzaki ze sznurka, trawa z elektrosadzarki...
Sklejka 10mm jest przycięta, moduły złożę w przyszły weekend.
Teraz trochę mojej historii. Z koleją mam tyle wspólnego, co mój sąsiad z kulturą osobistą, znaczy niewiele. Korzystam z PKP raz na dwa miesiące. Pamiętam, z moich lat dziecięcych, wyjazdy na wakacje do Zakopanego. Poznań Główny, parowóz, kuszetki, ale najlepsze zaczynało się od Krakowa. Zmiana kierunku jazdy w Suchej Beskidzkiej i Chabówce. Obserwowałem te czynności z zapartym tchem i chciałem zostać maszynistą parowozu. Nie zostałem strażakiem, żołnierzem, milicjantem i niestety nie zostałem również kolejarzem (ale kibicuję Kolejorzowi), i dlatego mam mgliste pojęcie o układzie torów, semaforów, zależności etc. W tym momencie zaczynają się schody. Potrzebuję weryfikacji mojego projektu, który dla mnie jest szczytem inżynierii kolejowej, a dla Was zapewne "beczką śmiechu". Byłoby miło, gdybyście koledzy podzielili się spostrzeżeniami.
Pozdrawiam.
Oto on w załączniku. On projekt
No właśnie, co by tu zaplanować?
Makieta manewrowa, być może w przyszłości powstaną dodatkowe moduły. Wymiar 3000 x 1200 mm na trzech równych modułach. Tory szlakowe, parowozownia, infrastruktura obrządzania parowozów, tartak, początek stacji kolejowej, wąskotorówka H0e.
Koncepcja: parowóz wąskotorowy z wagonami dostarcza węgiel do obrządzania parowozów i pnie drzew do tartaku. Tartak przerabia pnie na deski, które wyjeżdżają torem normalnym.
Tory Weinert i wąski Tillig. Obrotnica Roco. Sterowanie lokomotywami - DCC, rozjazdami - MP1, lub MP6 analogowo. Zabudowa plastikowa wiodących firm. Drzewa z drutu, krzaki ze sznurka, trawa z elektrosadzarki...
Sklejka 10mm jest przycięta, moduły złożę w przyszły weekend.
Teraz trochę mojej historii. Z koleją mam tyle wspólnego, co mój sąsiad z kulturą osobistą, znaczy niewiele. Korzystam z PKP raz na dwa miesiące. Pamiętam, z moich lat dziecięcych, wyjazdy na wakacje do Zakopanego. Poznań Główny, parowóz, kuszetki, ale najlepsze zaczynało się od Krakowa. Zmiana kierunku jazdy w Suchej Beskidzkiej i Chabówce. Obserwowałem te czynności z zapartym tchem i chciałem zostać maszynistą parowozu. Nie zostałem strażakiem, żołnierzem, milicjantem i niestety nie zostałem również kolejarzem (ale kibicuję Kolejorzowi), i dlatego mam mgliste pojęcie o układzie torów, semaforów, zależności etc. W tym momencie zaczynają się schody. Potrzebuję weryfikacji mojego projektu, który dla mnie jest szczytem inżynierii kolejowej, a dla Was zapewne "beczką śmiechu". Byłoby miło, gdybyście koledzy podzielili się spostrzeżeniami.
Pozdrawiam.
Oto on w załączniku. On projekt
Załączniki
-
167,8 KB Wyświetleń: 39
Ostatnio edytowane:
- 1
- 1
- Pokaż wszystkie