"Uwaga, uwaga międzynarodowy pociąg NORD-EXPRESS z Paryża do Warszawy przez Poznań, Kutno wjechał na tor przy peronie 2. Planowy odjazd godzina 11:49".
Z Berlina skład przyprowadził parowóz DRG nr 17 1103 z parowozowni Frankfurt/Oder. W Zbąszyniu obsługę trakcyjną przejmuje PKP, a lokomotywa Pk1-31 z parowozowni Kutno poprowadzi skład w kierunku Warszawy. Z liczącej ponad 1600 km trasy pociąg nr L1302 ma jeszcze przed sobą 300 km
Oczekiwany 4 lata skład LS-Models nr MW1001 jako pierwszy dotarł do Polski. Złożony z 7 wagonów zestaw, składa się z wagonów bagażowych (2 sztuki), sypialnych 4 sztuki (1x typu Y i 3x typu S1) oraz z wagonu restauracyjnego. Nie wszystkie wagony mają na tablicy Warszawę jako stację docelową. Jest tu również odczepiany w Hanowerze wagon sypialny do Kopenhagi, oraz sypialny do Rygi. Ten ostatni kursował przez Chojnice-Tczew-Malbork w kierunku Królewca i dalej przez Litwę do stolicy Łotwy.
Modele oddają pierwowzór w roku 1936. W najbliższym czasie wydane zostaną jeszcze dwa wagony sypialne do tego składu jako zestaw nr MW1001-1 złożony z wagonu typu S1 w relacji Calais-Warszawa i S2 Ostenda-Bukareszt, który to od Berlina przez Wrocław-Bytom-Katowice-Kraków-Lwów kierował się do rumuńskiej stolicy.
Modele są oświetlone, posiadają wewnętrzne ściany imitujące fournier, poduszkę na łóżku wraz z kocem, a na nim logo Wagons-Lits.
Na modelach w przeciwieństwie do opisu na pudełku - na tablicach kierunkowych zamiast Niegoreloje występuje Warszawa.
Jeden z wagonów bagażowych posiada podświetlane sygnały końca pociągu.
Do każdego wagonu dodano chusteczkę z logiem Compagnie internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Europeens.
Zestaw wydano w wersji Exclusiv, w limitowanej serii liczącej jedynie 300 sztuk. Niewątpliwie jest to godny uwagi polonik z epoki II w skali H0.
Z Berlina skład przyprowadził parowóz DRG nr 17 1103 z parowozowni Frankfurt/Oder. W Zbąszyniu obsługę trakcyjną przejmuje PKP, a lokomotywa Pk1-31 z parowozowni Kutno poprowadzi skład w kierunku Warszawy. Z liczącej ponad 1600 km trasy pociąg nr L1302 ma jeszcze przed sobą 300 km
Oczekiwany 4 lata skład LS-Models nr MW1001 jako pierwszy dotarł do Polski. Złożony z 7 wagonów zestaw, składa się z wagonów bagażowych (2 sztuki), sypialnych 4 sztuki (1x typu Y i 3x typu S1) oraz z wagonu restauracyjnego. Nie wszystkie wagony mają na tablicy Warszawę jako stację docelową. Jest tu również odczepiany w Hanowerze wagon sypialny do Kopenhagi, oraz sypialny do Rygi. Ten ostatni kursował przez Chojnice-Tczew-Malbork w kierunku Królewca i dalej przez Litwę do stolicy Łotwy.
Modele oddają pierwowzór w roku 1936. W najbliższym czasie wydane zostaną jeszcze dwa wagony sypialne do tego składu jako zestaw nr MW1001-1 złożony z wagonu typu S1 w relacji Calais-Warszawa i S2 Ostenda-Bukareszt, który to od Berlina przez Wrocław-Bytom-Katowice-Kraków-Lwów kierował się do rumuńskiej stolicy.
Modele są oświetlone, posiadają wewnętrzne ściany imitujące fournier, poduszkę na łóżku wraz z kocem, a na nim logo Wagons-Lits.
Na modelach w przeciwieństwie do opisu na pudełku - na tablicach kierunkowych zamiast Niegoreloje występuje Warszawa.
Jeden z wagonów bagażowych posiada podświetlane sygnały końca pociągu.
Do każdego wagonu dodano chusteczkę z logiem Compagnie internationale des Wagons-Lits et des Grands Express Europeens.
Zestaw wydano w wersji Exclusiv, w limitowanej serii liczącej jedynie 300 sztuk. Niewątpliwie jest to godny uwagi polonik z epoki II w skali H0.
Ostatnio edytowane:
- 1
- 8
- 4
- Pokaż wszystkie