1. Nie ma w nomenklaturze kolejowej pojęcia „stacja mieszana”. W zależności od rodzaju przewozów rozróżnia się stacje osobowe, towarowe i osobowo-towarowe; w zależności od pracy techniczno-ruchowej rozróżnia się stacje rozrządowe, ładunkowe, postojowe, przeładunkowe; ze względu na usytuowanie stacji na linii rozróżnia się stacje krańcowe, węzłowe, pośrednie, ze względu na zakres czynności rozróżnia się stacje małe, średnie i duże, ze względu na rodzaj i układ torowy rozróżnia się stacje o układzie poprzecznym, podłużnym i mieszanym.
2. Zaproponowany przez Ciebie układ torowy jest nie do przyjęcia z punktu widzenia zasad projektowania stacji:
a) ze szlaku dwutorowego 1 można wjechać do stacji tylko na tory 5 (9), 6 i 7. Wjazd na tor 4 (8) przez przejście zwrotnicowe 1 uniemożliwia dalszą jazdę pociągu w kierunku dwutorowego szlaku 2 na tor prawy (właściwy);
b) ze szlaku dwutorowego 2 można wjechać do stacji tylko na tory 8 (4), 9 i 3 (rozumiem, że tory 2 i 1 są torami bocznymi), natomiast wjazd na tory 9 (5), 6 i 7 przez przejście zwrotnicowe 2 uniemożliwia dalszą jazdę pociągu w kierunku dwutorowego szlaku 1 na tor prawy (właściwy);
c) w kontekście wyżej wspomnianych sytuacji nie bez znaczenia wydaje się pytanie, czemu mają służyć zaznaczone na niebiesko przejścia zwrotnicowe 1 i 2.
Przed przystąpieniem do projektowania układu torowego stacji w pierwszej kolejności należałoby zapoznać się (choćby pobieżnie) z zasadami w tym zakresie funkcjonującymi oraz podpatrzenie, jak w rzeczywistości wyglądają układy torowe różnych stacji w Polsce (i nie tylko).
Jeśli chodzi o literaturę, polecam książkę Wydawnictwa Komunikacji i Łączności „Stacje kolejowe” Stanisława J. Cieślakowskiego, o wujku Google nie wspominając…
PS. Numeracja torów na rysunku jest wyłącznie poglądowa i nie ma nic wspólnego z zasadami rzeczywistej numeracji torów na stacjach.