• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Lotne stany Kempola

hamulcowy

Aktywny użytkownik
#41
Póki huta była hutą surowcową, to znaczy miała trzy wielkie piece i stalownię, istniała na jej terenie również sieć kolei wąskotorowej. Obsługiwały ja "tewuchy" a później spalinowe Rumuny. Z prezentowanych zdjęć wynika, że po tej sieci nie ma śladu. Nie jestem pewien, ale obiło mi sie o uszy, że jeżdżący w rudach Las pracował w HK. Ale coś mogłem przez te upały pokićkać.
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Moderator
Zespół forum
Donator forum
MSMK
GGM
#42
Tak, to prawda. Trudno nazywać hutą zakład, który stal tylko przetwarza, a jej nie produkuje.

Zostajemy dalej w Chorzowie. Do samej huty jeszcze wrócimy.
21 czerwiec.

esy floresy bez "bany" i z "baną"
A2C7794E-E6D6-4EA4-A52D-C1F992D1C9FE.jpeg

C2BFA90C-E71A-4B2E-A7A4-BD2A310E7FE2.jpeg

Estakada Chorzowska:
F65745D1-91BC-4E96-AF1A-755734D1D1B8.jpeg

Estakada i budynek Poczty Polskiej w Chorzowie:
1C2ADC80-E86A-44D6-BA47-9B858EEA04AB.jpeg

Wiadukt nad Floriańską:
FCA696C3-8667-485C-9874-6C3829C6F10B.jpeg
Stacja Chorzów Miasto:
242B77F9-025B-4F0E-BB74-CEE3A57E4687.jpeg
CD430277-B4DD-497A-BFFE-41CCE84EE92C.jpeg
D0CE0869-AECD-4F40-84B7-C31F5816C13A.jpeg
37A158DF-F55C-4FD7-A496-6C08586A1E1E.jpeg

Alstom Konstal:
3C105BA4-82E4-4B18-AB74-589EDE9E370D.jpeg
BEABCBBC-CC0B-4EA2-9F8A-80F5418166CD.jpeg
2FEE4016-80F7-4A25-9421-BC54FAFCC076.jpeg
E2B673C2-D9BB-4E4E-9AE3-6A5B80D1FF9A.jpeg
AD5AE6BC-89BE-4914-ACDB-05D7DED58A18.jpeg

Elektrociepłownia ELCHO:
EB4AF335-8D18-4B81-9F70-FEFE4C923DF7.jpeg

Szyb Prezydent, Stadion Śląski oraz po lewej wieża Telewizji Katowice:
333DF8E4-CF0C-489A-96B3-4121D5E0D21C.jpeg
 
Ostatnio edytowane:

koyot

Znany użytkownik
Donator forum
#49
@koyot, ja od razu kupiłem Mavica.
Kolega z pracy miał Phantoma 2 później zmienił na 3 i teraz też kupił Mavica.

Dane techniczne kamer bardzo podobne w obu.
Minimalny plus dla Phantoma za 60 klatek w filmach 4K, duży plus dla Mavica za optykę Hasselblada oraz automatyczne tryby nagrywania, między innymi: Hyperlapse czy Bumerang.

Najważniejsza różnica wpływająca na mój i nie tylko wybór. Mavic jest bardzo kompaktowy (mały) po złożeniu mieści się w niewielkiej torbie wraz z całym niezbędnym osprzętem (ładowarka, 3x bateria w tym jedna w dronie, sterownik, zapasowe śmigła, kabelki), gdzie w przypadku braku możliwości złożenia Phantoma potrzebujemy sporych rozmiarów plecak.

Reasumując jak najbardziej polecam Mavica. Idealny towarzysz wszelkiego rodzaju wypraw w teren i nie tylko.
No to mnie przekonałeś, byłem bardziej zdecydowany na Phantoma ale mniejsze rozmiary Mavica wygrały. Pierwsze loty mam już za sobą :)
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Moderator
Zespół forum
Donator forum
MSMK
GGM
#52
Kolejny odcinek (2) z cyklu centralnie z góry:
Występują: SM42-1127, EP07-388, EP07-338, EP07-544, EP07-1058 oraz EP09-031

21E6BBC2-4C30-4730-AB8A-B9ADB2275DF4.jpeg

11DDF88B-B0D6-40AF-A429-39A972289264.jpeg
73F01A96-5FAC-449D-8E2C-2714A703955C.jpeg
1E561BF3-3E4D-4FA5-916A-A479F524FF1F.jpeg
438912E0-A444-4F51-B631-CFCE80D4C523.jpeg
5790B055-11D9-48FA-B3C0-4912E1032586.jpeg
F84880DE-9EFF-4FFF-BAB5-F15ED740D4A4.jpeg
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki