@mikel
Byliśmy z kolegą na jego stoisku.
Jak go zapytałem o wagony 112A w malowaniu czerwono-kremowym i oliwkowym (oraz o wagony 111A zielono-kremowe i oliwkowe), to moim zdaniem widać było, że nie bardzo wie co odpowiedzieć.
Powiedział, że wagony TLK się kończą, ale sprzedaż wagonów w malowaniu IC całkiem stanęła i podobno to właśnie to hamuje kolejne dostawy. Z rozmowy wynikło, że
najpierw musi sprzedać te wagony IC, żeby mieć kasę na kolejną dostawę. Przynajmniej tak to zrozumiałem.
Powiedział jeszcze, że jak w końcu sprzeda te wagony IC, to w następnej dostawie będzie kolejna partia wagonów TLK (w sumie to nie wiem po co tego malowania TLK aż tyle zamówił), oraz BYĆ MOŻE zapowiedziane w zeszłym roku wagony czerwono-kremowe, ale podobno nie jest to pewne. Oliwkowe mają być w następnej kolejności.
Nie mam pojęcia dlaczego wymyślił akurat taką kolejność, zwłaszcza przy takiej cenie.
Byliśmy z kolegą na jego stoisku.
Jak go zapytałem o wagony 112A w malowaniu czerwono-kremowym i oliwkowym (oraz o wagony 111A zielono-kremowe i oliwkowe), to moim zdaniem widać było, że nie bardzo wie co odpowiedzieć.
Powiedział, że wagony TLK się kończą, ale sprzedaż wagonów w malowaniu IC całkiem stanęła i podobno to właśnie to hamuje kolejne dostawy. Z rozmowy wynikło, że
najpierw musi sprzedać te wagony IC, żeby mieć kasę na kolejną dostawę. Przynajmniej tak to zrozumiałem.
Powiedział jeszcze, że jak w końcu sprzeda te wagony IC, to w następnej dostawie będzie kolejna partia wagonów TLK (w sumie to nie wiem po co tego malowania TLK aż tyle zamówił), oraz BYĆ MOŻE zapowiedziane w zeszłym roku wagony czerwono-kremowe, ale podobno nie jest to pewne. Oliwkowe mają być w następnej kolejności.
Nie mam pojęcia dlaczego wymyślił akurat taką kolejność, zwłaszcza przy takiej cenie.
Ostatnio edytowane: