• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

WSI Damiana

SECOND MODELS

Znany użytkownik
Reakcje
7 0 0
#41
Nie chciał bym się powtarzać ,ale jak to dziś młodzież mówi w swoim slangu ... "wyjeb...y po całości" !!!(y)(y)(y)
Dla starszych Forumowiczów ;) znaczy się REWELACJA X 100 !!!
Gratuluję tak zacnego modelu.
 
Reakcje
117 0 3
#42
Mozesz mi napisac troche wiecej o Manie z WSI Felbermayr ? Jak z wykonaniem w tej skali ? Jakies wady ? Bo mam mieszane uczucia jak ogladam zdjecia modeli WSI. Kiedys mnie Wisnia namawial i troche zaluje ze go nie posluchalem ;p Moglbys tez napisac cene na PW i gdzie nabyles go ? ;)
 
OP
OP
DamLen

DamLen

Znany użytkownik
Reakcje
1.503 11 0
#43
Do wykonania w WSI według mnie nie ma się czego przyczepić, wszystko zrobione dokładnie i szczegółowo. Modele są solidne, w przeciwieństwie do niektórych wyrobów w h0, główne chyba dlatego, że są wykonane z metalowych elementów. Jedynie przy naczepie od Torben Rafna mam taki przypadek, że zawieszenie na jednej z osi ma jakby nieco za duży luz i trzeba uważać, żeby sprężynki nie wypadły. Tak, w większości modeli zawieszenie pracuje. :) Porównując na zdjęciach np. do Tekno czy NZG to właśnie WSI wypada chyba najlepiej w tej skali. No a jedyną wadą jest chyba to o czym wspominano wcześniej, czyli cena i rozmiary. ;)
 
OP
OP
DamLen

DamLen

Znany użytkownik
Reakcje
1.503 11 0
#45
Cóż, generalnie miało już nic nie być w tym temacie. Jakiś czas temu jednak w sieci zobaczyłem zdjęcia najnowszej zabawki Henrika Gludagera w postaci Volva FH z malunkiem inspirowanym dziełami Pabla Picasso. Wyglądało dosyć osobliwie i wyróżniało się nie tylko na tle innych aut Guldagera. Oczywiście od razu pomyślałem sobie wtedy, że fajnie byłoby mieć model tego FH. W tym temacie można było liczyć na WSi, które już wcześniej wypuściło kilka modeli aut z floty Guldagera i tak też wkrótce stało się z nowym FH.
Sam Henrik Guldager na początku lat 80 tych założył w Danii firmę transportową do dzisiaj zajmującą się transportem kontenerów morskich. Było to jednak dla niego nie tylko źródło dochodów, lecz także życiowa pasja, która już w 1985 roku przyniosła mu pierwszą nagrodę na zlocie Nordic Trophy. W kolejnych latach Volva FH pierwszej generacji zdobywały zachwyt jury i były wielokrotnie nagradzane na zlotach.

PS. Nie sugerujcie się zbytnio kolorami, zdjęcia oryginału są mocno obrobione, a moje nie są idealne. ;) Aktualnie aura na zewnątrz jest jaka jest i ciężko zrobić modelom dobre zdjęcia.

Zdjęcia: eurotransport.de, photography-on-the.net
Tekst: v10.pl


-Art-von-Henrik-Guldager-Volvo-fotoshowBigImage-aec5ec16-216503.jpg
8603896548_ba5be8e1a0_b.jpg
DSCN5945.JPG
DSCN5949.JPG
DSCN5952.JPG
DSCN5953.JPG
DSCN5954.JPG
DSCN5957.JPG
DSCN5962.JPG
DSCN5963.JPG
DSCN5964.JPG
DSCN5966.JPG
 
Ostatnio edytowane:

WIŚNIA

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#50
Z początku jak zobaczyłem fotki 1:1 to się podłamałem... Nie dość że FH4 to jeszcze takie postrzelone malowanie. Tak jak i Ty, czułem, że to kwestia czasu, by WSI je zrobiło i faktycznie tak się stało :) Dopiero niedawno przekonałem się do FH4, nie mogłem się przełamać.. Model wyszedł bardzo dobrze, choć ze stajni Guldagera najbardziej mi się podoba Dream Cacher i El Toro :) 'Pirat' też niczego sobie :) Szkoda że do Sweet Candy nie mieli jeszcze nowego typu felg... ;)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Skala 1:50 12
Skala 1:50 90
Skala 1:50 42
Skala 1:50 12
Skala 1:50 16

Podobne wątki