• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Warszawskie lokomotywy przemysłowe

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
240 4 0
#1
W tym temacie będę prezentował zdjęcia taboru używanego na bocznicach w Warszawie.
[DOUBLEPOST=1447180081,1447179467][/DOUBLEPOST]Na początek 409Da-730. Lokomotywa pracowała na bocznicy Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "Wola" przy ul. Ordona. Obecnie lokomotywa nie istnieje.
P1320340.JPG P1320341.JPG P1320343.JPG P1320344.JPG P1320345.JPG P1320346.JPG
 

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
81 2 0
#10
W tym temacie będę prezentował zdjęcia taboru używanego na bocznicach w Warszawie.
[DOUBLEPOST=1447180081,1447179467][/DOUBLEPOST]Na początek 409Da-730. Lokomotywa pracowała na bocznicy Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego "Wola" przy ul. Ordona. Obecnie lokomotywa nie istnieje.
Zobacz załącznik 339867 Zobacz załącznik 339868 Zobacz załącznik 339869 Zobacz załącznik 339870 Zobacz załącznik 339871 Zobacz załącznik 339872
Świetny wątek! Czy Kolega dysponuje informacjami, jakie konkretnie lokomotywy wykorzystywano na nieistniejącej już ładowni przy Bokserskiej? 1-stanowiskowa szopa jeszcze się tam zachowała. Zdjęcia tutaj:
Kolej w Warszawie i okolicach
Stare warszawskie bocznice kolejowe
Stare warszawskie bocznice kolejowe
Stare warszawskie bocznice kolejowe
 
OP
OP
Kamil97

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
240 4 0
#11
Z tego co udało mi się ustalić to była używana tam tylko jedna lokomotywa 409Da-782. Zdjęcia, które zamieszczam były jednymi z jej ostatnich, jakiś miesiąc później została wyciągnięta z garażu na plac i pocięta. P1320467.JPG P1320469.JPG P1320470.JPG P1320472.JPG P1320473.JPG P1320474.JPG P1320475.JPG
[DOUBLEPOST=1447364007,1447362894][/DOUBLEPOST]Przepraszam pomyliłem się, nie jedna a dwie lokomotywy były używane na tej ładowni. Niestety nie mam żadnych informacji na temat tej drugiej. Prawdopodobnie mogła to być Ls60. Jedyne zdjęcie jej jakim dysponuję to zrzut ekranu z mapy satelitarnej Warszawy.
Lokomotywy bokserska.png
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.593 74 0
#14
Popatrz na cień rzucany przez lokomotywę - bardziej przypomina właśnie Ls40 a wiele, wiele lat temu pamiętam tam Ls40 ale nie mogę przypomnieć sobie ani znaleźć jej numeru.
 
OP
OP
Kamil97

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
240 4 0
#15
Pytanie do Kolegów. Czy ktoś posiada zdjęcia lokomotyw używanych w zakładach tłuszczowych przy ul. Radzymińskiej? Wiem, że posiadały one 3 lokomotywy serii 409Da oraz SM30, osobiście widziałem tylko jedną 409Da. Niestety ale zakłady obecnie nie istnieją, pozostał tylko komin. I teraz żałuję, że nie zrobiłem zdjęcia, kiedy wiele razy przejeżdżałem obok tych zakładów i widziałem stojącą w uporku 409Da.
 

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
81 2 0
#16
Z tego co udało mi się ustalić to była używana tam tylko jedna lokomotywa 409Da-782. Zdjęcia, które zamieszczam były jednymi z jej ostatnich, jakiś miesiąc później została wyciągnięta z garażu na plac i pocięta. Zobacz załącznik 340377 Zobacz załącznik 340378 Zobacz załącznik 340379 Zobacz załącznik 340380 Zobacz załącznik 340381 Zobacz załącznik 340382 Zobacz załącznik 340383
[DOUBLEPOST=1447364007,1447362894][/DOUBLEPOST]Przepraszam pomyliłem się, nie jedna a dwie lokomotywy były używane na tej ładowni. Niestety nie mam żadnych informacji na temat tej drugiej. Prawdopodobnie mogła to być Ls60. Jedyne zdjęcie jej jakim dysponuję to zrzut ekranu z mapy satelitarnej Warszawy. Zobacz załącznik 340389
Dziękuję za wyczerpującą informację. Należy pogratulować Koledze wiedzy i dokumentowania tego, czego już nie ma. W którym dokładnie roku pocięto 409Da-782?
 
Reakcje
403 3 0
#17
SM03-242 Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Opałem i Materiałami Budowlanymi 4 czerwca 1997 r.Lista lokomotywy na bocznicy tego dnia to:
Ls60-220 (Zastal 220/?) -zdewastowana
SM03-242 (Chranów 6440/63) -czynna
409Da-555 (Zastal 555/?) - odstawiona w lokomotywowni

SM03_242_SPHOiMB_04061997.jpg
 
Ostatnio edytowane:
Reakcje
403 3 0
#19
410D-15 Warszawskie Zakłady Telewizyjne "Elemis" 26 października 1996 r. W garażu była jeszcze 409Da-834, którą wtedy zaczęliśmy przegotowywać do transportu do nas do Parowozowni Skierniewice. Gdybyśmy te 19 lat temu mieli te wiedze co dziś to byśmy kupli obie maszyny i zabrali... 409Da kosztowała 1600 zł, a 410D tylko 800 zł...
410D_15_Elemis_26101996.jpg
 

Podobne wątki