Przypominam że ostatni wagon opuścił ZNTK w 1977, więc nie może być mowy o malowaniu "kremówkowym".
Nie wiem dokładnie, jakie malowanie masz na myśli, ale jeśli dobrze zgaduję, że chodzi Ci o taki wzór (tu akurat jedynka z innymi kolorami, ale nieważne):
(
www.ekk-wagon.pl)
to 94A były malowane zupełnie inaczej - inne odcienie, bardziej stonowane i inaczej ułożone. Nawiasem mówiąc zdumiało mnie to zdjęcie 94A z Węgorzewa:
(ruciane-nida.org)
NIGDY nie widziałem 94A z jedynką. Dlatego byłem zdziwiony

W ogóle zacząłem się zastanawiać, gdzie widywałem takie wagony w latach 80. Standardowe miejsce: Koluszki, skąd skład takich wagonów z SP30 obsługiwał połączenie do Budziszewic Łódzkich. W Warszawie przez pewien czas tajkie wagony obsługiwały "klasę" z Głownego na Odolany (pisaliśmy juz o tym w innym wątku). No i jeszcze? Hm, niezwykle rzadko się spotykało te wagony. Myślałem o linii Mogilno - Orchowo, ale jednak nie - tam byla chyba SM41 i "szwedki" 43A, no może te nowsze - 102A. No i w końcu przyszło mi na myśl, że składem SP30 plus 94A jechałem na linii Wiatrowiec Warmiński - Sępopol. Nie jestem pewien, ale chyba tak. I więcej nie pamiętam
