Bardzo powoli ale prace się posuwają: obsadziłem obrotnicę, dopasowałem parowozownię, wycięta sklejka pod kanały rewizyjne.
Korek poklejony w 80%, dalej będę mocował tory.
Następnie zaizolowanie wszystkich torów wychodzących z obrotnicy, wlutowanie do nich zasilania i złożenie do kupy z parowozownią. wszystko działa!
Trochę roboty z tym było. Po opisie o Pd5 którą wypaliło stojącą na torach zdecydowałem, że każdy tor wychodzący z obrotnicy czy odstawczy musi być odłączany.
Już mi tyle kabelków wisi, że muszę szybko sklecić pulpit.
Na jednym ze zdjęć Lenka 3,5r -widać że warto było
Korek poklejony w 80%, dalej będę mocował tory.
Następnie zaizolowanie wszystkich torów wychodzących z obrotnicy, wlutowanie do nich zasilania i złożenie do kupy z parowozownią. wszystko działa!
Trochę roboty z tym było. Po opisie o Pd5 którą wypaliło stojącą na torach zdecydowałem, że każdy tor wychodzący z obrotnicy czy odstawczy musi być odłączany.
Już mi tyle kabelków wisi, że muszę szybko sklecić pulpit.
Na jednym ze zdjęć Lenka 3,5r -widać że warto było
Załączniki
-
225,5 KB Wyświetleń: 145
-
193,3 KB Wyświetleń: 151
-
229,3 KB Wyświetleń: 145
-
212,1 KB Wyświetleń: 139
-
242,5 KB Wyświetleń: 140
-
179,5 KB Wyświetleń: 145