• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mój ZNTK Tabor ZNTK Bytom

OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.075 3 0
ST44-905 z lokomotywowni Kościerzyna, model malowany całkowicie od nowa, kabiny i przedział maszynowy to już standardowo zrobione. Na życzenie właściciela zasłonki w kabinach. Całość zabezpieczona lakierami samochodowymi. Oznaczenia fototrawione Osthban, kalkomanie @SP47-001
41.9_23.jpg
41.9_25.jpg
41.9_27.jpg
41.9_28.jpg
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.722 443 99
ST44-905 z lokomotywowni Kościerzyna, model malowany całkowicie od nowa, kabiny i przedział maszynowy to już standardowo zrobione. Na życzenie właściciela zasłonki w kabinach. Całość zabezpieczona lakierami samochodowymi. Oznaczenia fototrawione Osthban, kalkomanie @SP47-001 Zobacz załącznik 984095 Zobacz załącznik 984096 Zobacz załącznik 984097 Zobacz załącznik 984098
Klasa robota. Super. Świetna patyna i dodatki widoczne za oknami i ten cieniutki żółty pasek (y). Zawsze zastanawiam się jak wy nakładacie te trawione litery na bok budy czy też czoło lokomotywy, że się trzymają i nie widać śladów kleju wypływającego z pod nich... Z tego względu ja w swoim "raczkowaniu" w przeróbkach stosuję kalkomanię, choć widzę różnicę na "+" przy zastosowaniu trawionych...
Brak odpowiedzi zrozumiem (jako "tajemnica firmy").

PS. Baza PIKO?
 
OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.075 3 0
Tak, Baza Piko. Literki były klejone przez moją osobę na różne sposoby lecz najlepszym okazał się klej światło - utwardzalny przemysłowy.
 
OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.075 3 0
Bałem się trochę roboty przy kiblu pikowskim bo ostatnio ich modele były wręcz zalewane klejem, wszystkie barierki okna itp. Dziś trafił na stół do mnie numer 1022 i o dziwo około półtorej godzinki i model został praktycznie do zera rozebrany do takiego stopnia aby można było już kłaść patynę, może to przypadek a może piko wróciło na dobrą drogę z „rozbieralnością” ich modeli.
CDN Kibla nastąpi ;)
B1355C57-EB5F-455D-BF36-2DB3598B8226.jpeg
 
OP
OP
Krzych374

Krzych374

Znany użytkownik
Reakcje
3.075 3 0
Hello, w moim wątku hula wiatr, ale to jest spowodowane moją nową pracą, staram się pogodzić pracę z modelami... wychodzi to różnie.
Z warsztatu po dwóch latach? Zjechał Ty2-921 z Parowozowni Rybnik po ''konwersji''. Jestem świadomy błędów, które popełniłem przy tym parowozie (nie bijcie). Patyna to oczywista oczywitość.
Parowóz jest posiada pełne oświetlenie E1 oraz dźwięk na dekorze Esu 5.
Chciałbym zaznaczyć, że nie wykonuje konwersji parowozów dla innych, tylko dla samego siebie (nie chce robić konkurencji Fenix-owi do którego jest mi dalekoooooooooooooo) :)

Przy okazji kilka innych modeli oraz ostatnia fotografia przedstawia moją nową pracę.
Pozdrawiam.
DSC_1142.jpg
DSC_1143.jpg
DSC_1144.jpg
DSC_1146.jpg
DSC_1150.jpg
DSC_1151.jpg
DSC_1152.jpg
DSC_1153.jpg
DSC_1126.jpg
DSC_1128.jpg
DSC_1129.jpg
DSC_1130.jpg
DSC_1131.jpg
DSC_1133.jpg
DSC_1134.jpg
DSC_1135.jpg
 

Podobne wątki