• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

tabor PTK Chrobry

OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#25
hipo

teza :1. projekt datowany 1985 ,a do 1989 cały czas PaFawag rodzi najwieksza na swiecie ilosc jednej serii lokomotywy elektrycznej -byk.
2. zbudowanie nowej i nietypowej lokomotywy w poczatku konca panstwowego wytworcy byla niemozliwa juz po prostu na dobitke idei ET24 transport kolejowy towarowy tracil na rzecz transportu towarowego drogowego coraz bardziej i szybciej
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#26
imagi

nacja 3. oferta sprzedazy projektu dwudziestki czworki dla kolei Chrobrego rowniez na koncowce istnienia PaFaloku nie doszla do skutku.PTK otrzymywal juz w tamtym okresie ultra nowoczesne trans kontynentalne dizle Galaxy Dynamic ST 88
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#27
Hoenerdowskie "czarownice"w służbie PTK Chrobry

Jedyne dotąd moje fotmit owych czarownic ET-19-002 i 001 (Chrobry Brtstol Tow.) w ..pracy.Ta pierwsza , ale z numerem 002 z założonym uchwytem do sprzęgów tick w oczekiwaniu na "wolną drogę" z bruttem do Dyni .W drodze powrotnej ciągnęła bobo SM50 ,o której to , wcześniej wspomniałem.

http://i77.photobucket.com/albums/j49/Hoart/P1010035.jpg
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#28
Po zabranie bobo , na tren portu , czarownice były wholowane przez Jurija ( koleje państwowe)z Rabówka, ciekawy to był motyw , ponieważ , ten Gagarin był cały wyliniały , że minia wylazła na wierzch, bez świateł i co super dziwne , bez jakiejkolwiek numeracji , prawdziwie wydobyty z głębokiej rezerwy.Najważniejsze , że na "chodzie" i, że nie było żadnego problemu.Pierwszy raz widziałem coś takiego , jak awaryjne oznaczenie lokomotywy na manewrach -białe koła , po jednym , zawieszone na reflektorach .foto relacja wkrótce.
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#29
luck problem mały w tym , że muszę zmienić soczewki na mocniejsze , dzieki ,za przypomnienie poniekąd problemu niebłahego Jasne , że sie pochwalę tylko za momencik . JA PAMIĘTAM O TYM twoim WYZWANIU I ty PAMIĘTAJ O TYM SWOIM WYZWANIU MNIE.Mam swój plan i najpierw bede go sobie realizował jak ja chcę .
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#32
To ostatnie zdjęcie , to ciekawy przypadek , chociażby ze względu na zamontowane tylko dla potrzeb prób wstępnych wizualnych (ale nigdy nie zastosowane) małe sprężyny, kolejny element to - bardzo długie ramiona hamulcowe ( też nigdy nie stosowane w percepcji liniowej służby trakcji mojej wersji zabawy kolejkami osiemdziesiąt siedem razy pomniejszonych względem naturalnego realizmu hihi haha dalej zima trzyma, apropo , dziś widziałem na obwodnicy na Stafangach niezły sprzęt - odśnieżający pług wirnikowy o napędzie atomowym , był bez oznaczeń jakichkolwiek -wiesz?
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#33
kolejne znalezisko niezwykle ciekawe , mianowicie zestaw silnikowy i tendrowy od do Ty 8 ( BR 43 wersja dalekowschodnia )
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Hoart/kolo-1.jpg hoartfoto
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.130 7 0
#35
akoku

ET 19 002 jedna ze stada ciekawych maszyn Wielkiej Wyspy , dla wtajemniczonych "czarownica "albo inaczej "enerdówka" podczas "delegacji " w BIGTANK . ciekawe czy powróci po remoncie "miotła" emblemat (ze sreberka wycięta sylweta)- symbol 002.


http://i77.photobucket.com/albums/j49/Hoart/maly3.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 2
Tabor 24
Tabor 5
Tabor 107
Tabor 4

Podobne wątki