Jest chyba mniej więcej tak jak pisze Lec Go. Poniżej kilka zdjęć takich naczep - Zremb NW-180 z podanymi datami produkcji.
Wygląda na to, że najstarsza wersja to ta, którą zamieścił herbi - z najniższymi burtami, oto zdjęcia takich naczep z 81 i 82 roku, w których dorobiono podwyższenia burt z desek:
W późniejszym okresie zapewne producent przeprojektował nieco pierwotną wersję i zaczął dorabiać podwyższenia burt z blachy i taka naczepa z oryginalnie podniesionymi burtami jest na zdjęciu od Lec Go podczepiona pod Kamaza oraz na jednym z moich zdjęć podczepiona pod Jelcza.
Natomiast na poniższym zdjęciu jest najprawdopodobniej najnowsza wersja naczepy - zaprojektowana od razu z wysokimi burtami
taka sama jest na zdjęciu od Lec Go podczepiona pod Jelcza.
Jeśli już jesteśmy w temacie naczep to jeszcze kilka zdjęć produktów z zakładów Zrembu i Madro:
Cysterna do bitumu Zremb/Madro CNB-15000
Cysterna do bitumu Zremb/Madro CNB-15000
- najprawdopodobniej zbiornik robiły zakłady Madro natomiast podwozie było Zrembu.
Wygląda na to, że najstarsza wersja to ta, którą zamieścił herbi - z najniższymi burtami, oto zdjęcia takich naczep z 81 i 82 roku, w których dorobiono podwyższenia burt z desek:
W późniejszym okresie zapewne producent przeprojektował nieco pierwotną wersję i zaczął dorabiać podwyższenia burt z blachy i taka naczepa z oryginalnie podniesionymi burtami jest na zdjęciu od Lec Go podczepiona pod Kamaza oraz na jednym z moich zdjęć podczepiona pod Jelcza.
Natomiast na poniższym zdjęciu jest najprawdopodobniej najnowsza wersja naczepy - zaprojektowana od razu z wysokimi burtami
taka sama jest na zdjęciu od Lec Go podczepiona pod Jelcza.
Jeśli już jesteśmy w temacie naczep to jeszcze kilka zdjęć produktów z zakładów Zrembu i Madro:
Cysterna do bitumu Zremb/Madro CNB-15000
Cysterna do bitumu Zremb/Madro CNB-15000
- najprawdopodobniej zbiornik robiły zakłady Madro natomiast podwozie było Zrembu.