• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Roztocza na dywanie - czyli wokół linii 69

Arcyk

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 0
Chciałbym w tym temacie rozpocząć relację z moich nieudolnych prób odwzorowania fragmentów linii kolejowej nr 69.

Jestem początkujący i są to w zasadzie moje pierwsze próby wykonania makiety, a w dodatku powierzchnia mojego mieszkania statystyk nie zawyża. Nie pozostaje mi nic innego jak budowa dioramek :).
Cel mam, by dioramy dało się połączyć w przejezdną całość i tak zabrałem się za budowę skrzynek (długości 60cm). Powstały 4 pierwsze, które mam nadzieję w najbliższych miesiącach zamieniać w głowicę stacji. Obecnie przejezdne są dwie, a jedna zaczyna się zazieleniać. Tu pojawiają się pierwsze problemy. Żeby nie zaśmiecać wątków kolegom tworzę własny, żeby wysłuchać uwag, porad i móc podzielić się napotkanymi problemami.

Zasiałem obecnie 1/3 pierwszej:
ACME_0001.JPG

Do siania wykorzystałem zrobioną przez siebie elektrosadzarkę z łapki na muchy. Pytanie czy da się takim urządzeniem uzyskać coś lepszego? Szczególnie psują wrażenie leżące, pojedyncze źdźbła wysokiej trawy. Sporo udało mi się uratować wykorzystując odkurzacz, ale i tak sporo leżących zostało.

widok2.JPG

widok1.JPG

Baner01.JPG

PS. Wiem, że sporo psują te przebarwienia szyn. W przyszłości popracuję nad tym :)

Juras

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 0
Arcyk dla mnie super a jeszcze uwzględniając, że jak piszesz jesteś początkujący to Hiper/super ;)

Ładnie dobrane kolory, nie ma odczucia, że coś w zieleni wygryza się z reszty tła. Tylko szkoda, że dioramki będą oglądane z lotu ptaka, jak mają leżeć na dywanie. Pomyślałby jednak o tym jak ustawiać je na wysokości, żeby można było podczas przejazdów składów podziwiać też Twoją prace.

Adam Okuń

Znany użytkownik
Reakcje
1.202 1 0