Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Aha, bo ja widziałem na zdjęciu odlew i kompletny sprzęg UIC, który był projektowany od podstaw i nie wyglądał wcale jak ruski SA3, chociaż miał się z nim sprzęgać.
Jak widać z obrazków nie są to żaden z tych co wcześniej prezentowany.
W tej chwili w Siedlcach montują pierwsze jednostki dla KM-u i bedą one miały Sharfenberg-i z małą klawiaturką nad nim (o ile dobrze pamiętam).
Jako ciekawstkę podam, że widoczny na jednej z fotek adapter sprzęgowy jest tak lekki, że bez problemu radzi sobie z nim jedna osoba
Dzisiaj miałem okazję przejechać się nowym składem FLIRT (RABe 522). Składy te zastąpią do 2011 roku obecnie kursujące pociągi RBDe 560. Trochę danych:
Szybkość maksymalna: 160 km/h
Napięcie: 2400 KW
Długość: 74,08 m
Ciężar: 123 tony.
Zamieszczam parę zdjęć składu oraz widok okolic Lozanny z kabiny maszynisty.
Moim zdanie ten flirt jest dwusystemowy 15KV i 25KV. Poprostu Kolega leb się pomylił, chyba chodzilo o moc, która wynosi 2000KW.
I jeszcze pytanie co to za wersja Stadlera? (Sorry za jakość zdjęcia)
Moim zdanie ten flirt jest dwusystemowy 15KV i 25KV. Poprostu Kolega leb się pomylił, chyba chodzilo o moc, która wynosi 2000KW.
I jeszcze pytanie co to za wersja Stadlera? (Sorry za jakość zdjęcia)