• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Prezentacja Stadler flirt

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.714 12 2
#21
Aha, bo ja widziałem na zdjęciu odlew i kompletny sprzęg UIC, który był projektowany od podstaw i nie wyglądał wcale jak ruski SA3, chociaż miał się z nim sprzęgać.
 
P

ps

Gość
#22
@ Meggido

Może być ? Lepszych nie mam :cool:

Jak widać z obrazków nie są to żaden z tych co wcześniej prezentowany.

W tej chwili w Siedlcach montują pierwsze jednostki dla KM-u i bedą one miały Sharfenberg-i z małą klawiaturką nad nim (o ile dobrze pamiętam).
Jako ciekawstkę podam, że widoczny na jednej z fotek adapter sprzęgowy jest tak lekki, że bez problemu radzi sobie z nim jedna osoba :cool:
 

Załączniki

  • 106,8 KB Wyświetleń: 1.391
  • 134,3 KB Wyświetleń: 1.393

leb

Użytkownik
Reakcje
1 0 0
#23
Witam!

Dzisiaj miałem okazję przejechać się nowym składem FLIRT (RABe 522). Składy te zastąpią do 2011 roku obecnie kursujące pociągi RBDe 560. Trochę danych:

Szybkość maksymalna: 160 km/h
Napięcie: 2400 KW
Długość: 74,08 m
Ciężar: 123 tony.

Zamieszczam parę zdjęć składu oraz widok okolic Lozanny z kabiny maszynisty.

pzdr.
Leb
 

Załączniki

Czerwek

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#27
EVB420 12 napisał(a):
Moim zdanie ten flirt jest dwusystemowy 15KV i 25KV. Poprostu Kolega leb się pomylił, chyba chodzilo o moc, która wynosi 2000KW.
I jeszcze pytanie co to za wersja Stadlera? (Sorry za jakość zdjęcia)
A można spytać gdzie to zdjęcie zostało zrobione? Bo jest calkiem efektowne :)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 63
Koleje w Polsce 9

Podobne wątki