Ja nie widzę specjalnie dramatycznych różnic między tymi prądnicami. Moim zdaniem są to takie same prądnice, nic też nie wiem o tym, żeby w realu były stosowane różne. Ale nie mogę wykluczyć, że były jakieś kolejne wersje, różniące się szczegółami. Ale wózki zasadniczo były zamienne. Wprawdzie wagony 120A miały prędkość dopuszczalną 120 km/h, a wagony przedziałowe początkowo miały 160 km/h (w latach 80. XX wieku ostatnie partie produkcyjne miały prędkość zmniejszoną do 140 km/h), ale nie sądzę, żeby wpływało to akurat na wygląd prądnicy. Moim zdaniem różnice w wyglądzie modeli Piko i Robo wynikają wyłącznie ze sposobu odwzorowania oryginału przez obie firmy. Proszę zwrócić uwagę np. na grubość wału kardana - moim zdaniem w modelach Robo jest bardziej prawidłowa. A takich drobnych różnic jest więcej.
Zobacz załącznik 1102993