• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pomoc w EP09

Nowicjusz_1995

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam wszystkich serdecznie:)

Od jakiegoś czasu zajmuje się modelarstwem kolejowym. Jestem nowicjuszem i nie będe tego ukrywał - mało umiem. Mój tabor liczy tylko kilka fabrycznych lokomotyw i pare ładnych wagonów. Jednak od czasu kiedy zacząłem drążyć temat PKP w skali 1:87 zainteresował mnie elektrowóz EP09. Czytałem wiele na temat tego loko i chciałbym podjąć się próby skonstruowania obudowy tej maszyny. Potrzebuję rady jak z tym wszystkim ruszyć i od czego zaczynać? Pewnie to śmieszne, że dysponuje taką niewiedzą ale każdy od czegoś chyba musi zacząć. Prosze o kilka porad dotyczących EP09. Z góry dziękuje.

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
psz, podałeś ten sam link co Jarek ;)

Nowicjusz_1995, przede wszystkim witamy Cię na forum.

Napisz może coś więcej, do jakiej ceny wchodzi w grę, z jakiego materiału (PCV czy metal) chciałbyś zrobić itp. :)

OP
OP
N

Nowicjusz_1995

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Nad tym wariantem też rozmyślałem ale przyznam się, że nie mam pieniędzy na taką obudowe. Zdaje sobie sprawę z tego, że na forum tym mowa jest o lokach za kilka tysięcy ale to nie dla mnie. Nie jestem kimś kto bez wachania może wydać tyle kasy. Może to dla niektórych osób śmieszne lecz wypada zrozumieć, iż nie wszyscy mają kasy jak lodu i poza modelarstwem świata nie widzą. Codziennie nasuwa się masa innych wydatków i nie sposób na to wszystko wyłożyć kase.

OP
OP
N

Nowicjusz_1995

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Dzięki za powitanie:)