Dzień dobry.
Mam następujący problem- zakupiłem w PIKO WEB SHOP licencję do PIKO SmartControl, posiadam z zestawu startowego i chciałem zrobić upgrade do pełnej wersji, pieniążki zostały przelane za pomocą PayPal, otrzymałem na e-mail od PIKO fakturę z potwierdzeniem wpływu pieniędzy ale klucza już nie, a także miał być wysłany na e-mail. Pisałem na info@piko.de, na "Contact customer service" ze strony PIKO i cisza, zero jakiegokolwiek odzewu i tak już od ponad dwóch tygodni. Może mi ktoś doradzić gdzie, do kogo albo na jaki adres ma się zwrócić aby otrzymać jakąś informację i otrzymać klucz za który zapłaciłem. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Piotr.
Mam następujący problem- zakupiłem w PIKO WEB SHOP licencję do PIKO SmartControl, posiadam z zestawu startowego i chciałem zrobić upgrade do pełnej wersji, pieniążki zostały przelane za pomocą PayPal, otrzymałem na e-mail od PIKO fakturę z potwierdzeniem wpływu pieniędzy ale klucza już nie, a także miał być wysłany na e-mail. Pisałem na info@piko.de, na "Contact customer service" ze strony PIKO i cisza, zero jakiegokolwiek odzewu i tak już od ponad dwóch tygodni. Może mi ktoś doradzić gdzie, do kogo albo na jaki adres ma się zwrócić aby otrzymać jakąś informację i otrzymać klucz za który zapłaciłem. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Piotr.