• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

PESA-WŁOCHY

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.087 581 30
#4
Akurat przeglądałem forum i zobaczyłem znajome miejsca. Jechałem tą linią z Iseo do Edolo 2 lata temu, a wracałem statkiem po jeziorze Lago d'Iseo i właśnie ze statku zrobiłem te zdjęcia. Dopiero w domu, po powiększeniu, zorientowałem się, że to PESA! Ja jechałem starszym zespołem włoskim, dzięki czemu mogłem robić zdjęcia z pociągu (PESA ma klimatyzację i nieotwierane okna).
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.417 123 11
#5
Odświeżę kotleta:)

Pesa ATR 220Tr- 002 "Swing"
DSC_0006.JPG


Miejsce: Dworzec Pisa Centrale
Data: 05/11/2016
Autor: Zbiory wlasne
 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
8.422 136 1
#6
Ciekawostki z Internetu - nakolei.pl

Pociąg PESY w wyścigu Giro d’Italia 2023! Na pokładzie pociągu trofeum dla zwycięzcy
Pociąg Pesy ponownie miał okazję zabłysnąć za granicą. Ostatnio Linki Pesy promowały niemiecki bilet za 49 euro. Tym razem we Włoszech, pojazd wyprodukowany w Bydgoszczy towarzyszył kolarzom 106. edycji wyścigu kolarskiego Giro d’Italia.


Giro-dItalia-scaled.jpeg

Fot. Giro d'Italia

 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
8.422 136 1
#7
Ciekawostki z Internetu - rynek-kolejowy.pl

Pociągi Atribo Pesy wracają z ziemi włoskiej do Polski
Dwa pociągi ATR220 Atribo wyruszyły z Włoch do Polski. Nowymi właścicielami wyprodukowanych kilkanaście lat temu przez Pesę pociągów są naprawiające tabor firmy PTS i Modertrans.
[...]
Obie spółki mają duże doświadczenie w naprawie i modernizacji taboru kolejowego. Jak potwierdził "Rynek Kolejowy", pociągi zostały ostatecznie kupione i właśnie wyruszyły w drogę do Polski; zostały oczyszczone z graffiti i oklejone logotypami obu firm. [...]
Jak dowiedzieliśmy się w konsorcjum PTS-Modertrans, harmonogram prac przy pojazdach nie jest jeszcze znany – zostanie ustalony po dokładnym zaplanowaniu prac przy pojazdach. Chętnych na ich zakup i naprawę nie brakuje – ze względu na duże zapotrzebowanie na spalinowe zespoły trakcyjne chętni są w całej Europie. Jeśli ATR220 będą miały jeździć po Polsce, niezbędna będzie ich polonizacja, czyli montaż polskich urządzeń bezpieczeństwa i łączności.
Trójczłonowe pojazdy są odstawione już od 2015 roku, ze względu m. in. na awarię silnika i problemy z wózkami; formalnie jednak wycofano je z ruchu dopiero w 2020 roku. Przejechały po ok. pół miliona kilometrów. PTS i Modertrans oceniły, że ich stan techniczny jest dobry.


 

Podobne wątki