Czołem
Booster ma pięć napięć pracy.
14, 15, 16, 17 i 18V.
Są to napięcia RZECZYWISTE na dekoderze w lokomotywie.
Czyli w torach mamy odpowiednio:
15,2V, 16,2V, 17,2V, 18,2V i 19,2V.
Co to oznacza.
Oznacza to że aby móc uzyskać wszystkie z dostępnych trybów powinniśmy mieć trafo 18-20VAC o wydajności prądowej min. 6A.
Mając trafo ROCO tak naprawde możemy korzystać tylko z trybu 14V do max 2A.
Trafo ROCO przy prądzie 1,6A ma napięcie 13V !!
Powinien "trzymać" 16V aż do 3A !! - niestety tego nie robi
Generalnie proponuje trafo 18VAC/6-8A.
Tryby pracy 14, 15 i 16V.
Pozostałe dwa tryby oczywiście są i można z nich korzystać.
Z czego wynikają różnice.
DPB 5A ma pełną stabilizację napięcia dla wszystkich nastawów napięcia aż do poboru prądu = 7A.
Musi tylko mieć z czego brać...

Trzeba pamiętać że każda stabilizacja napięcia wymaga tkz. napięcia referencyjnego tj. napięcia o które MUSI być wyższe napięcie na wejściu układu stabilizacyjnego w stosunku do napięcia na wyjściu.
Nalęży przyjąć że jest to 2V.
Czyli jeżeli chcemy mieć pewne napięcie na dekoderach 17V musimy dodać spadek na diodach dekodera (około 1,2V) oraz napięcie referencyjne stabilizatora.
Daje to:
17V + 1,2V + 2V = powiedzmy 20VAC na trafie.