Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Mam nadzieję, że nakład nie będzie zbyt duży (jak na nasz rynek) i szybko się rozejdzie, co przełoży się na kolejne edycje modeli "Czeskich Lasek" w oznaczeniach Przewozów Regionalnych ...
Oczywiście nie zależy mi na tym, aby dla kogokolwiek zabrakło, ale przecież dystrybutor (DRIM) poprosił zainteresowanych modelem o wcześniejsze zamówienie, więc zapewne w zależności od ilości zamówień, zostanie wyprodukowane tyle sztuk ile potrzeba (minimum) lub więcej, jeśli liczba chętnych przekroczy prób opłacalności produkcji. Jeśli ktoś jest zainteresowany to nie ma na co czekać, tylko powinien zamówić model w swoim sklepie, aby ten mógł złożyć zamówienie u dystrybutora, by ten z kolei zamówił odpowiednią liczbę modeli u producenta. Zainteresowanie Škodami jest ogromne, a A.C.M.E. zapowiada/wydaje model za modelem, a nawet ogłasza w trakcie roku zapowiedzi modeli nieopublikowanych wcześniej w katalogu, także dzieje się i to sporo. Podejrzewam, że jeśli nie zbierze się wystarczająca liczba chętnych to dystrybutor ostatecznie może w ogóle nie zdecydować na zamówienie modelu u producenta lub odwrotnie - producent zrezygnuje z produkcji i skupi się na innej wersji, której zrobi więcej i sprzeda mu się lepiej. Jak na razie A.C.M.E. zapowiedziało wydanie 13 modeli Škód (niemalże każdy w 2 wersjach - analogowej i cyfrowej z dźwiękiem), z czego wydało 4, a kolejne 4 są już w drodze, także po wielu latach zapowiedzi, w końcu zaczyna się to wszystko materializować, a co więcej nabierać całkiem niezłego rozpędu. Żeby jeszcze tylko portfel nadążył...
Jeśli liczba chętnych (obejmująca złożone konkretne zamówienia + pewien margines, na który producent liczy, że też się sprzeda) nie przekroczyłaby progu opłacalności, to wątpię, czy w ogóle wyprodukowano by model.
Jeśli liczba chętnych (obejmująca złożone konkretne zamówienia + pewien margines, na który producent liczy, że też się sprzeda) nie przekroczyłaby progu opłacalności, to wątpię, czy w ogóle wyprodukowano by model.
Podejrzewam, że jeśli nie zbierze się wystarczająca liczba chętnych to dystrybutor ostatecznie może w ogóle nie zdecydować na zamówienie modelu u producenta lub odwrotnie - producent zrezygnuje z produkcji i skupi się na innej wersji, której zrobi więcej i sprzeda mu się lepiej.
Mam nadzieję, że nakład nie będzie zbyt duży (jak na nasz rynek) i szybko się rozejdzie, co przełoży się na kolejne edycje modeli "Czeskich Lasek" w oznaczeniach Przewozów Regionalnych
Mnie osobiscie bardzo zalezy na "Marysi", a nie innych imionach , takze dlatego pisalem wczesniej, zeby naklad byl wystarczajacy duzy. A co do wypustow ACME to nigdy nic nie wiadomo. Ile razy cos juz zapowiadali i konczylo sie w najlepszym przypadku obsuwa? Zatem jak klepia "Marysie", to nie lepiej uczepic sie tego co jest juz zapowiedziane, niz liczyc na przyszle plany ACME, ktore sa pisane palcem po wodzie (obym sie mylil)?
Jak na razie A.C.M.E. zapowiedziało wydanie 13 modeli Škód (niemalże każdy w 2 wersjach - analogowej i cyfrowej z dźwiękiem), z czego wydało 4, a kolejne 4 są już w drodze
Już chciałem pytać, w czym są lepsze od wcześniej pokazanych zdjęć nadwornego fotografa PIKO (http://forum.modelarstwo.info/threads/piko-modele-wagonów-cystern-typu-406r.43867/post-943982), ale fakt, że nawet kiepskie są lepsze niż żadne.
Przy okazji przykład dla miłośników Facebook co się może stać z linkami do tego serwisu...
Dla potomnych po wszech czasy w zasobach Forum:
58456 Cysterna 406Rb Zas, GATX, PKP PL-GATXP, ep. VI
Ja się zapytam jak prawidłowo powinny być oznaczone daty rewizji, czerwona cysterna ma tak napisane 96.09.30 a biała cysterna 12.05.08 która wersja powinna być obecnie obowiązująca, dzień, miesiąc, rok czy też odwrotnie, rok, miesiąc, dzień?
Ja się zapytam jak prawidłówo powinny być oznaczone daty rewizji, czerwona cysterna ma tak napisane 96.09.30 a biała cysterna 12.05.08 która wersja powinna być obecnie obowiązująca, dzień, miesiąc, rok czy też odwrotnie, rok, miesiąc, dzień?
Temat dość ciekawy, obecnie stosuje się normęISO 8601, która zaleca zapis rok-miesiąc-dzień. Niestety nie wiem kiedy ją wyprowadzono w Polsce. A co do zapisu na cysternach to obie są poprawnie zapisane. W piątej epoce tak zapisywano daty, w szóstej już według normy ISO 8601.
Temat dość ciekawy, obecnie stosuje się normęISO 8601, która zaleca zapis rok-miesiąc-dzień. Niestety nie wiem kiedy ją wyprowadzono w Polsce. A co do zapisu na cysternach to obie są poprawnie zapisane. W piątej epoce tak zapisywano daty, w szóstej już według normy ISO 8601.
Przeczytałem tą normę i jest tam takie zalecenie, aby rok był zapisywany w pełnej czterocyfrowej liczbie, więc jaka jest data rewizji tej białej cysterny 12 maj 2008 roku czy też 8 maj 2012 roku?
Ja się zapytam jak prawidłowo powinny być oznaczone daty rewizji, czerwona cysterna ma tak napisane 96.09.30 a biała cysterna 12.05.08 która wersja powinna być obecnie obowiązująca, dzień, miesiąc, rok czy też odwrotnie, rok, miesiąc, dzień?
Obydwa oznaczenia odzwierciedlają stan faktyczny. Nie wiem teraz od kiedy do kiedy malowano najpierw rok - do około 2000? Zresztą w epoce III malowana w schemacie dzień-mies.-rok.