Wreszcie są trzyosiowe boczniaki Brawy. Jednak prześcigneli Fleischmanna.
http://www.brawa.de/produkte/h0/wagen/personenwagen/45452-abteilwagen-c3-pr-11-drg.html
Niby jest to to samo co boczniak Roco. Ale nowsza wersja typu [wagony z Roco budowano od 1907,a z Brawy od 1911 dokonując pewnych modyfikacji]. I oczywiście Brawa jest zdecydowanie bardziej finezyjna.
Dostępny w różnych miejscach za granicą i w kraju.
Np.:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/neuimshop/0/0-0-0-0-0-0-2-0-0-0-0-grp-gb-h-0/neuimshop.html
http://www.modellbahnshop-lippe.com...71-0-0-0-3-3-2-0-gatt-gb-h-0/ein_produkt.html
Oprócz tego jeszcze Artitec oprócz holenderskiego wagonu bagażowego, wydał także czteroosiowego boczniaka. Obydwa te typy były na PKP po 1945.
http://www.brawa.de/produkte/h0/wagen/personenwagen/45452-abteilwagen-c3-pr-11-drg.html
Niby jest to to samo co boczniak Roco. Ale nowsza wersja typu [wagony z Roco budowano od 1907,a z Brawy od 1911 dokonując pewnych modyfikacji]. I oczywiście Brawa jest zdecydowanie bardziej finezyjna.
Dostępny w różnych miejscach za granicą i w kraju.
Np.:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/neuimshop/0/0-0-0-0-0-0-2-0-0-0-0-grp-gb-h-0/neuimshop.html
http://www.modellbahnshop-lippe.com...71-0-0-0-3-3-2-0-gatt-gb-h-0/ein_produkt.html
Oprócz tego jeszcze Artitec oprócz holenderskiego wagonu bagażowego, wydał także czteroosiowego boczniaka. Obydwa te typy były na PKP po 1945.