Dobry wieczór.
Katalog nowości Piko już wszyscy chyba widzieli. Nic ciekawego właściwie.
Dziś wyskoczyły prospekty wielkiej dwójki Roco-Fleischmann:
http://www.roco.cc/produkteshop/neuheitenkatalog-2011/deutsch.html
http://issuu.com/beneluxspoornet/docs/fl_h0_nh2012_en_screen/1?mode=a_p
http://issuu.com/beneluxspoornet/docs/fl_n_nh2012_en_screen
Roco już na własnej stronie, natomiast fleischmann na serwerze, gdzie dokładny adres może sie zmienić.
Roco w tym roku wzięło głębszy oddech i nie będzie nowych form. Natomiast ma to sobie odbić w 2013 [lokomotywy i schurzeny - aczkolwiek nie wiem po co? wagony Trixa będzie trudno przebić. Chociaż ponoc taka jest specyfika niemieckiego rynku.]
Natomiast Fleischmann świetuje 125 rocznicę i chce się zaprezentować ciekawiej.
Czy mu się udało? Raczej tak, w kazdym razie w końcu wyjdą pruskie boczniaki C3 pr11 i C pr21, będące konkurecją dla zapowiedzianych przez Brawę. Zwlaszcza, że Brawa poczuła się zbyt pewnie i przeciągnęła wydanie swoich.
Do tego są też nowości firmy Makette.
Katalog nowości Piko już wszyscy chyba widzieli. Nic ciekawego właściwie.
Dziś wyskoczyły prospekty wielkiej dwójki Roco-Fleischmann:
http://www.roco.cc/produkteshop/neuheitenkatalog-2011/deutsch.html
http://issuu.com/beneluxspoornet/docs/fl_h0_nh2012_en_screen/1?mode=a_p
http://issuu.com/beneluxspoornet/docs/fl_n_nh2012_en_screen
Roco już na własnej stronie, natomiast fleischmann na serwerze, gdzie dokładny adres może sie zmienić.
Roco w tym roku wzięło głębszy oddech i nie będzie nowych form. Natomiast ma to sobie odbić w 2013 [lokomotywy i schurzeny - aczkolwiek nie wiem po co? wagony Trixa będzie trudno przebić. Chociaż ponoc taka jest specyfika niemieckiego rynku.]
Natomiast Fleischmann świetuje 125 rocznicę i chce się zaprezentować ciekawiej.
Czy mu się udało? Raczej tak, w kazdym razie w końcu wyjdą pruskie boczniaki C3 pr11 i C pr21, będące konkurecją dla zapowiedzianych przez Brawę. Zwlaszcza, że Brawa poczuła się zbyt pewnie i przeciągnęła wydanie swoich.
Do tego są też nowości firmy Makette.