-a to przyklad mojego wczesniejszego zmagania sie z nitami (wlasnej produkcji), zanim odkrylem producenta za wschodniej granicy nitow zywicznych roznych ksztaltow i wielkosci( MasterClub)
- najgorszą zmorą w tej mojej starej technice( prymitywnej i pracochlonnej) pozostalo jak dla mnie utrzymanie linii i rownych odstepow, na zimno nitowanie jest trudne poniewaz wibracja nitownicy podczas zacisku znosi grzyba bardzo czesto w nie te rejony, i co z tego ,ze sa rowno powiercone otwory i sa w linii (co tez jest katorgą) jak samo nitowanie rzadzi sie swoimi prawami..
- ciekaw jestem jak bedzie mi sie nitowalo nitami MasterClub
-sfotografowany z warsztatach kolejowych fragment mocno wyeksploatowanej dolnej czesci sciany podgardlanej stojaka z parowozu Ty8 , ktory zostal wyciety i .. zezlomowany
-i jeszcze probki: sciegu zygzakowego nitow na szwy walczaka do kotla parowozowego i przyklad zesporek do stojaka kotla parowozowego wykonanych wyzej wspomnianą moja nową techniką
- najgorszą zmorą w tej mojej starej technice( prymitywnej i pracochlonnej) pozostalo jak dla mnie utrzymanie linii i rownych odstepow, na zimno nitowanie jest trudne poniewaz wibracja nitownicy podczas zacisku znosi grzyba bardzo czesto w nie te rejony, i co z tego ,ze sa rowno powiercone otwory i sa w linii (co tez jest katorgą) jak samo nitowanie rzadzi sie swoimi prawami..
- ciekaw jestem jak bedzie mi sie nitowalo nitami MasterClub
-sfotografowany z warsztatach kolejowych fragment mocno wyeksploatowanej dolnej czesci sciany podgardlanej stojaka z parowozu Ty8 , ktory zostal wyciety i .. zezlomowany
-i jeszcze probki: sciegu zygzakowego nitow na szwy walczaka do kotla parowozowego i przyklad zesporek do stojaka kotla parowozowego wykonanych wyzej wspomnianą moja nową techniką
Ostatnio edytowane: