Kolejny sezon udało się skompletować więc czas na prezentację. Trzy auta oryginalne, reszta konwersje. Ogólnie kalki DD to jedno wielkie G. Zdecydowanie lepiej i taniej jest to wykonać samemu. Oto sześciu najlepszych kierowców z sezonu 1996:
1. Tommi Makinen/Seppo Harjanne – Mitsubishi Lancer Evo III – HPI – Rajd Kenii
2. Colin McRae/Derek Ringer – Subaru Impreza 555 – Trofeu – Rajd Kenii
3. Carlos Sainz/Luis Moya – Ford Escort RS Cosworth – IXO/Altaya – Rajd Indonezji
4. Kenneth Eriksson/Staffan Parmander – Subaru Impreza 555 – IXO/Altaya (kalki DD) – Rajd Włoch
5. Pierro Liatti/Fabrizia Pons – Subaru Impreza 555 – IXO/Altaya (kalki DD) – Rajd Hiszpanii
6. Bruno Thiry/Stephane Prevot – Ford Escort RS Cosworth – IXO/Altaya (kalki własne) – Rajd Włoch
1. Tommi Makinen/Seppo Harjanne – Mitsubishi Lancer Evo III – HPI – Rajd Kenii
2. Colin McRae/Derek Ringer – Subaru Impreza 555 – Trofeu – Rajd Kenii
3. Carlos Sainz/Luis Moya – Ford Escort RS Cosworth – IXO/Altaya – Rajd Indonezji
4. Kenneth Eriksson/Staffan Parmander – Subaru Impreza 555 – IXO/Altaya (kalki DD) – Rajd Włoch
5. Pierro Liatti/Fabrizia Pons – Subaru Impreza 555 – IXO/Altaya (kalki DD) – Rajd Hiszpanii
6. Bruno Thiry/Stephane Prevot – Ford Escort RS Cosworth – IXO/Altaya (kalki własne) – Rajd Włoch
-
4
-
1
- Pokaż wszystkie