U mnie generalnie niewiele się dzieje, poza niewielką korektą torów postojowo-manewrowych:
Tak przy okazji napiszę, że piko mogłoby się wykazać większą "fantazją" w swoim systemie A-gleis. Na zielono zaznaczyłem rozjazd typu "Y" ze skróconymi "ramionami", który mógłby być wydany z końcówkami typu flex, czyli możliwością dowolnego ułożenia dalszego toru. Na czerwono zaznaczyłem rozjazd łukowy BWL-R3, który musiałem "złagodzić", czyli zwiększyć promień skrętu poprzez odcięcie fabrycznych podkładów tuż za kierownicami i szynami skrzydłowymi. Takie rozjazdy łukowe powiedzmy R9/R8 byłyby fajnym uzupełnieniem systemu. Czy też np rozjazd łukowy krzyżowy oraz rozjazdy podwójne jedno- i dwustronne.
Przedłużyłem także ślepy tor, na którym stała wcześniej jedna stonka dodając jeden rozjazd obok wspomnianego wcześniej zmodyfikowanego rozjazdu łukowego.