• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Moj nowy model

Reakcje
0 0 0
Po długiej nieobecności na forum chciał bym zaprezentować co przez ostatni czas zrobiłem.
Moim dziełem jest 810 CSD wykonany z elementów plastikowych czeskiej firmy LPH Jicin. Na razie wykonałem tylko wagon bez napędu, ale za jakiś czas jak wymyślę jak zrobić w tym czymś napęd to wezmę się do pracy. A więc teraz przedstawię moje dzieło (Nie paczcie na szczegóły, jestem dopiero początkującym modelarzem i mam dopiero 11 lat).

Załączniki

Piotr M.

Znany użytkownik
Reakcje
1.219 86 30
milosz216 napisał(a):
Po długiej nieobecności na forum chciał bym zaprezentować co przez ostatni czas zrobiłem.
Moim dziełem jest 810 CSD wykonany z elementów plastikowych czeskiej firmy LPH Jicin. Na razie wykonałem tylko wagon bez napędu, ale za jakiś czas jak wymyślę jak zrobić w tym czymś napęd to wezmę się do pracy. A więc teraz przedstawię moje dzieło (Nie paczcie na szczegóły, jestem dopiero początkującym modelarzem i mam dopiero 11 lat).
Szczegóły ;)
Ale jak na 11-latka to :?
Weź się popraw bo to trochę głupio :?

Piotr M.

Znany użytkownik
Reakcje
1.219 86 30
Piotr Wąskotorowy napisał(a):
milosz216 napisał(a):
Szczegóły ;)
Ale jak na 11-latka to :?
Weź się popraw bo to trochę głupio :?
Ale model bardzo fajny Ci wyszedł, tak trzymaj mi się bardzo podoba

Kris

Znany użytkownik
Reakcje
3.471 68 5
Nie wiem, jak koledzy doświadczeni na to spojrzą, ale dla mnie rewelacja. Szczególnie jak na Twój wiek, to piękny wagon Ci wyszedł. Czekam na dalszą relację :)

OP
OP
milosz216
Reakcje
0 0 0
Ostatnio z pod mojej reki wyszło coś takiego, wykonałem ten semafor z elementów do sklejenia, tej samej firmy co szynobus, kable do sirodka słupa wziąłem z rozebranego transformatora.

Załączniki

Azrael

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0