Witam
Dzieki za obszerna wypowiedz
Juz tlumacze co i jak
Bo rzeczywiscie udzielenie tak obszernej wypowiedzi na temat mojego pomyslu jest zobowiazujące
Co do sekcji P1 - dokladnie w taki sposob mam zrobione torowisko
blad w moich rysunkach :/ Ale sprawdze jeszcze raz dla pewnosci jutro
Co do sekcji P2 - plan byl taki aby uzyc 3 zwrotnic albo zwrotnicy i skrzyzowania tzw" angielskiego" - wiec jesli dobrze wyczytalem - ta część miała by sens
Co do sekcji P3 to zastanawiałem się nad różnymi wariantami - generalnie "trapez" chciałem trochę "rozsunąć" tak żeby można było tam dokonać jakichś prostych manewrów - tu myślałem tak jak pisze ciekma - czyli - zamin powstanie stacja itp itd nadac troche funkcjonalności modułom zwlaszcza na potrzeby wystawy!
Tak samo ze szlakiem 3-torowym
moduł z kozłem na końcu toru tak aby na spotkaniach można było schować tam jakiś pociąg.
Na szczęście zaczynam od planu
I właśnie po to zaczynam aby poddac go krytyce i ocenie
Jesli mi napiszecie ze wszystko OK to nie uwierzę bo jestem kierowca-mechanik (a jak sie wszystko uda to za tydzien mgr
) a nie znawca kolei
Chciałbym tak zaprojektować moje moduły zeby spełnic funkcje które proponował mi ciekma za równo teraz jak i nieco wcześniej w tym wątku oraz chciałbym żeby wszystko miało ręce i nogi i SENS! Tak żeby było funkcjonalne i racjonalne
Tak więc naszkicuje nowy plan niebawem uwzględniający wszystkie uwagi!
Mam więc jeszcze pytanko:
- czy w sekcji P3 bedzie miało sens jesli "rozszerze" nieco trapez tak jak pisałem wczesniej??
- czy mam rozumieć ze sekcja P2 jest dobrym czy złym rozwiązaniem?
Co do łuków to poprawie na dużo większy promień tak jak mi radziliście
Łuki sprawa wiadoma = PRIORYTET