ktoś wspominał o uzasadnieniu ekonomicznym - ten tartak musiałby mieć duży przerób - zakładając że miesci się tam po 5 platform 4 osiowych na każdym z torów
to daje nam 15 wagonów do załadunku naraz - ile może trwać taki załadunek w 3 czy 4 tej epoce - dla mnie 2 -3 dni
czyli raz na 2-3 dni 15 wagonów - a w budzie ktoś na trzy zmiany codziennie ??
moim zdaniem zgodnie z rachunkiem ekonomicznym
bardziej się kalkuluje klucz zwrotnicowy na sąsiedniej stacji
chociaż jest to tylko moje zdanie i sugestia
Chociaż patrząc xendx że jesteś z Będzina to jesteś bardziej przyzwyczajony do posterunków bocznicowych - ja raczej preferuję rejony słabo uprzemysłowione - czyli bocznice szlakowe -
może stąd wynika nasza różnica zdań
to daje nam 15 wagonów do załadunku naraz - ile może trwać taki załadunek w 3 czy 4 tej epoce - dla mnie 2 -3 dni
czyli raz na 2-3 dni 15 wagonów - a w budzie ktoś na trzy zmiany codziennie ??
moim zdaniem zgodnie z rachunkiem ekonomicznym
chociaż jest to tylko moje zdanie i sugestia
Chociaż patrząc xendx że jesteś z Będzina to jesteś bardziej przyzwyczajony do posterunków bocznicowych - ja raczej preferuję rejony słabo uprzemysłowione - czyli bocznice szlakowe -
może stąd wynika nasza różnica zdań