Ładny kawałek czasu temu w głowie Grześka Kity zawitała wizja. Wizja zrobienia czegoś nowego jak na nasze polskie spotkania modułowe.
Po dłuższym czasie gadania i planowania skrzyżowanie zaczęło nabierać kształtów.
Jest to skrzyżowanie dwóch linii kolejowych dwutorowych w dwóch poziomach, wraz z jednotorową łącznicą.
Skrzyżowanie torów następuje pod kątem 45 stopni. Każdy segment prostokątny (oprócz środkowego) ma długość 1m. Pochylenie torów wynosi ok 20‰ Skrzyżowanie będzie można łączyć ze standardowymi modułami FREMO - bez żadnych trików z regulacją wysokości. Ponadto można będzie eksploatować odcinki ze wzniesieniem/spadkiem jako niezależne moduły o długości sumarycznej 4m.
Poniżej zdjęcie konstrukcji los masakrusa - segmentu środkowego
Do dzisiaj część centralną udało się doprowadzić do następującego stanu:
Po dłuższym czasie gadania i planowania skrzyżowanie zaczęło nabierać kształtów.
Jest to skrzyżowanie dwóch linii kolejowych dwutorowych w dwóch poziomach, wraz z jednotorową łącznicą.
Skrzyżowanie torów następuje pod kątem 45 stopni. Każdy segment prostokątny (oprócz środkowego) ma długość 1m. Pochylenie torów wynosi ok 20‰ Skrzyżowanie będzie można łączyć ze standardowymi modułami FREMO - bez żadnych trików z regulacją wysokości. Ponadto można będzie eksploatować odcinki ze wzniesieniem/spadkiem jako niezależne moduły o długości sumarycznej 4m.
Poniżej zdjęcie konstrukcji los masakrusa - segmentu środkowego
Do dzisiaj część centralną udało się doprowadzić do następującego stanu: