Dzisiaj lokomotywa Lotosu miała pierwsze jazdy. Jak na razie o napędzie ACME same dobre wiadomości. Układ napędowy pracuje bardzo cicho, lokomotywa porusza się na niskich napięciach powoli i bez szarpania. Podjazd dla niej nie stanowi żadnych problemów, dwie gumowe nakładki na koła, umieszczone po skosie na skrajnych osiach, uniemożliwiaja poślizg.
Żeby nie było że to ideał, to jak dla mnie to są dwa mankamenty: pierwszy to przeświecanie przez szparę pomiędzy elementem kabiny, a przednią szybą, drugi to bardzo mała ilość miejsca na zamontowanie dekodera dźwiękowego. Dla dekodera jazdy przewidziano miejsce w dolnej części pod silnikiem. Niestety jest ono za małe dla dekodera ESU, który jako jedyny w tej chwili oferuje dźwięk do Traxxa Bombardiera. Głośnik jaki się mieści to max 20mm.
Reasumując jest to lokomotywa godna polecenia; duża dbałość o szczególy, bardzo dobry i cichy napęd.
Poniżej link do krótkiego przejazdu po makiecie w Borówcu, trochę ciemny ale coś widać. Ten szum to wózki wagonów, lokomotywy właściwie prawie nie słychać.
http://www.youtube.com/user/wubeh?gl=PL&hl=pl
Żeby nie było że to ideał, to jak dla mnie to są dwa mankamenty: pierwszy to przeświecanie przez szparę pomiędzy elementem kabiny, a przednią szybą, drugi to bardzo mała ilość miejsca na zamontowanie dekodera dźwiękowego. Dla dekodera jazdy przewidziano miejsce w dolnej części pod silnikiem. Niestety jest ono za małe dla dekodera ESU, który jako jedyny w tej chwili oferuje dźwięk do Traxxa Bombardiera. Głośnik jaki się mieści to max 20mm.
Reasumując jest to lokomotywa godna polecenia; duża dbałość o szczególy, bardzo dobry i cichy napęd.
Poniżej link do krótkiego przejazdu po makiecie w Borówcu, trochę ciemny ale coś widać. Ten szum to wózki wagonów, lokomotywy właściwie prawie nie słychać.
http://www.youtube.com/user/wubeh?gl=PL&hl=pl