Sądzę że najwyższy czas otworzyć wątek na temat Traxów Bombardiera jeżdżących po polskich szlakach.
Ich historię rozpoczęło PKP Cargo wprowadzając lokomotywę czterosystemową F140 MS, która zdążyła już otrzymac nowe szaty "Zgodne z naturą"
Nastepnym przewoźnikiem, który używa tej lokomotywy jest Lotos, który podpisał również umowę na dostawę diesla F140 DE. Nastepnym jest Pol-Miedź Trans gdzie będą pracowały dwie lokomotywy jednosystemowe Traxa.
Z racji dostepności modeli tych lokomotyw mogliśmy oglądać konwersje EU43 w wykonaniu Piotra Bystronia na modelu Trixa. W nie długim czasie firma ACM dostarczy w fabrycznym wykonaniu tą lokomotywę.
Może z racji dostepności modeli tych i innych lokomtyw w malowaniach zachodnich przewoźników doczekamy się wiekszej ilości fabrycznych modeli w polskich malowaniach.
Ja z racji iż jestem niecierpliwy i nie lubię czekać poczyniłem jednego Traxa Bombardiera w malowaniu PKP Cargo i działam nad nastepnym w malowaniu Lotosu.
Ich historię rozpoczęło PKP Cargo wprowadzając lokomotywę czterosystemową F140 MS, która zdążyła już otrzymac nowe szaty "Zgodne z naturą"
Nastepnym przewoźnikiem, który używa tej lokomotywy jest Lotos, który podpisał również umowę na dostawę diesla F140 DE. Nastepnym jest Pol-Miedź Trans gdzie będą pracowały dwie lokomotywy jednosystemowe Traxa.
Z racji dostepności modeli tych lokomotyw mogliśmy oglądać konwersje EU43 w wykonaniu Piotra Bystronia na modelu Trixa. W nie długim czasie firma ACM dostarczy w fabrycznym wykonaniu tą lokomotywę.
Może z racji dostepności modeli tych i innych lokomtyw w malowaniach zachodnich przewoźników doczekamy się wiekszej ilości fabrycznych modeli w polskich malowaniach.
Ja z racji iż jestem niecierpliwy i nie lubię czekać poczyniłem jednego Traxa Bombardiera w malowaniu PKP Cargo i działam nad nastepnym w malowaniu Lotosu.
Załączniki
-
252,7 KB Wyświetleń: 4.374
-
221,6 KB Wyświetleń: 4.380
-
111,2 KB Wyświetleń: 4.376