Mam prośbę o małe wsparcie praktyczne.
Dotychczas na swoich makietach stosowałem tory i rozjazdy PECO 2,1mm Code 83, jednak te na drewnianych podkładach według fachowców mają zbyt amerykański wygląd. Dodatkowo PECO w tym rozmiarze nie robi też rozjazdów 1:9, a zależy mi na jak największym realizmie odtworzenia stacji, szczególnie że jestem już mentalnie i częściowo fizycznie przygotowany na makietę gabarytów 14 mb i 3-4 m szerokości w części stacyjnej, stąd zastanawiam się nad PECO 1,9mm Code 75.
W związku z ewentualnym zastosowaniem niższej szyny mam pytanie jak wygląda sytuacja z funkcjonalnością przy stosowaniu taboru na tradycyjnych kołach, szczególnie że specyfika stacji jest taka, że 30% ruchu to manewry dużymi składami węglarek na pchaniu, gdyż skład wjeżdża "przodem" z wiaduktu od Nowej Rudy Słupiec na stację dawnej kolei Sowiogórskiej, a następnie jest przepychany przez kilka anglików na tor wyciągowy właściwie w "poprzek' całej stacji, przez tory główne, etc. i stamtąd wyciągany na tory stacyjne, w drodze powrotnej znowu jest pchany na tym samym odcinku.
Dotychczas na swoich makietach stosowałem tory i rozjazdy PECO 2,1mm Code 83, jednak te na drewnianych podkładach według fachowców mają zbyt amerykański wygląd. Dodatkowo PECO w tym rozmiarze nie robi też rozjazdów 1:9, a zależy mi na jak największym realizmie odtworzenia stacji, szczególnie że jestem już mentalnie i częściowo fizycznie przygotowany na makietę gabarytów 14 mb i 3-4 m szerokości w części stacyjnej, stąd zastanawiam się nad PECO 1,9mm Code 75.
W związku z ewentualnym zastosowaniem niższej szyny mam pytanie jak wygląda sytuacja z funkcjonalnością przy stosowaniu taboru na tradycyjnych kołach, szczególnie że specyfika stacji jest taka, że 30% ruchu to manewry dużymi składami węglarek na pchaniu, gdyż skład wjeżdża "przodem" z wiaduktu od Nowej Rudy Słupiec na stację dawnej kolei Sowiogórskiej, a następnie jest przepychany przez kilka anglików na tor wyciągowy właściwie w "poprzek' całej stacji, przez tory główne, etc. i stamtąd wyciągany na tory stacyjne, w drodze powrotnej znowu jest pchany na tym samym odcinku.