• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta na przetarcie

Marcin Kempa

Znany użytkownik
Reakcje
167 1 0
Witam wszystkich. Zacznę od tego, że mam 28 lat i mieszkam w Holandii(jestem Polakiem). Planuje/buduję makietę w skali N i liczę na jakieś pomysły i sugestie, ponieważ jestem początkującym modelarzem a nie mam się do kogo zwrócić o pomoc, bo z językiem niderlandzkim krucho:). Makieta ma 2,00 x 1,00 m a docelowo chcę ją rozbudować o kolejny kawałek wielkości 1,00 x 1,00 m. Moja makieta mają być tortem z dwoma stacjami, kilkoma domkami i sekcją industrialną(jako ta właśnie dodatkowa płyta). Jakiś tam układ mam już zrobiony, jednakże już widzę trochę poprawek(vide Łuki R1). Prosiłbym o korektę moich planów z rzeczywistością i kilka małych rad. Na początek chciałem poprosić o jakieś podpowiedzi co do ukształtowania terenu bo jak widać u mnie płasko jak w Holandii a chciałbym żeby było trochę pofałdowane. Jak zrobić wzniesienia i z jakiego materiału(gips?). Na początek tyle, bo może nie chcieć się nikomu czytać za dużo tekstu:) Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc:)

Załączniki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.029 577 30
Witam,