Od siebie dodam że nastawnik jazdy jest nie oryginalny jest miksem oryginału - dźwignia nawrotnika jest oryginalna , z nastawnikiem 8 pozycyjnym plus pozycja 0 z Lxd2 i wskaźnikiem pozycji z MBxd2 też 8 pozycyjnym + pozycja 0 oraz do tego kierownicą z jakiegoś elektrowozu lub lokomotywy spalinowej ( w oryginale nastawnik posiadał bodajże 15 pozycji + pozycja 0 do jego sterowania służył pałąk z kulistym zakończeniem podobny jak w ST43, posiadał on u nasady zawias dzięki któremu można go było według potrzeb przekładać tak aby była możliwa jego obsługa przy jeździe naprzód lub do tyłu, oczywiście też można było jechać z przedniego stanowiska też do tyłu co było najczęściej praktykowane ale było to już mniej wygodne i bezpieczne z uwagi na gorszą możliwość obserwacji szlaku i trzeba było polegać na pomocniku) przeróbki tej dokonano prawdopodobnie w firmie "Żuraw" lub jeszcze wcześniej w dawnych ZNTK Nowy Sącz.