• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kult jednostki

ryan14

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Za opisem ze strony https://www.facebook.com/MilosnicyEN57

Nowy nabytek na Pomorzu, jednostka EN57-1418 w barwach POLREGIO
Ostatni jej przydział to PR Łódź, od niedawna znajduje się w ilostanie PR Gdynia.
Autor Łukasz Szpak
29 grudnia 2017


Bardzo fajnie jedzie ,to był jej "dziewiczy rejs " z ludźmi w barwach pomorskich i (o dziwo!) "widziała" się z drugim pojazdem- trakcyjnie,drzwi ,oświetlenie i SOD. :)
 

zbokolejowyEN57

Aktywny użytkownik
Reakcje
146 0 4
Pytanie: czy skoro jednostki wyposazone sa w system gps to czy jest ich monitoring?? Precyzyjniej pytajac : czy kazda jednostka w danym wojewodztwie jest wypozasona w system gps??i pytanie kolejne czy jest jakus program jak chociazby infis gps do kontroli ??
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
3.111 81 12
Z reguły gps jest stosowany do korekty położenia w SIP ( z reguły składowa SIP), a dokładniej do korekty lokalizacji na potrzeby prawidłowego rozgłoszenia komunikatów "stacja...jakaś tam"...

A teraz z innej strony.. efekt wilgoci w silniku LKf 450 lub przepięcie w sieci, którego WS nie wyłączy na czas z reguły wygląda tak... (ok, to jest silnik z 14WE, ale bebechy w znacznej części są pochodną EN57)
Zdjęcie0232.jpg


Pozdrawiam z MMz,
 

zbokolejowyEN57

Aktywny użytkownik
Reakcje
146 0 4
A byly kiedys podobne zdarzenia w EN57?? Chodzi mi oto ze skoro bebechy sa podobne to czy podobne zjawisko zdarzenie mialo miejsce w kiblach?? Bo wyglada to jak przepiecie na sieci.
[DOUBLEPOST=1515179668][/DOUBLEPOST]
Z reguły gps jest stosowany do korekty położenia w SIP ( z reguły składowa SIP), a dokładniej do korekty lokalizacji na potrzeby prawidłowego rozgłoszenia komunikatów "stacja...jakaś tam"...

A teraz z innej strony.. efekt wilgoci w silniku LKf 450 lub przepięcie w sieci, którego WS nie wyłączy na czas z reguły wygląda tak... (ok, to jest silnik z 14WE, ale bebechy w znacznej części są pochodną EN57)
Zobacz załącznik 530841

Pozdrawiam z MMz,
Ok ale nie ma odpowiedzi na pytanie... czy jest rzeczywiscue jakis system ktoryvma wszystkie jednostki na gps??. Na portalupasazera mozna na mapie zobaczyc polozenie aktywnych jednostek.. czy jest to dyktowane zainstalowanym na danej jednosce gps?? Czy popristu synulacja komputerowa z rozkladu jazdy pokazujaca polozenie jednostki adekwatnie do tajmingu z rozkladu jazdy??.
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
3.111 81 12
Kolego, cała seria 14WE to EN57 w nowym opakowaniu. Złośliwcy nawet używali określenia"Babcia w stringach" i to było zjawisko wręcz nagminne przy pewnych sytuacjach ( np. danie trzeciego "boka" (bocznika) bo długi postój na szopie i silnik zarosiał...)

W 57kach to był dodatkowy problem, bo trzeba było odcięcie zrobić na odłącznikach w szafie WN - opuścić maszynę, spuścić powietrze z szafy ( w celu odryglowania jej), odciąć odłącznik nożowy grupy silników, podnieść maszynę po zaryglowaniu szafy) a jak szafa była od strony peronu to już masz ból...
Tu wał kułakowy szedł tylko do końca szeregu bo była tylko jedna grupa silników w obwodzie...

Pozdrawiam z MMz,
 

zbokolejowyEN57

Aktywny użytkownik
Reakcje
146 0 4
Pora kolacji a tu raptem takie nieapetyczne pytanie ... :( To jest Forum kolejowe a nie ...fekalne.
Ok tych ktorych urazilem sformulowaniem ,,w kiblach,, w porze kolacji to ponowie pytanie w porze drugiego sniadania czy problem ten mial miejsce w jednostkach EZT :)chodz powyzej kolega bardzo szczegolowo wyjasnila za co dziekuje.milego dnia wszystkim zapalencom kolejowym.
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
3.111 81 12
Kolego...ogólnie, to co było zbudowane na bazie wagonów 5B i 6B czyli EN57, EN71... Ten problem to bolączka ogólnie wagonów 6B ( silnikowych)...ten typ tak ma...
A w tym kontekście co piszesz to " jednostka" jest równoznaczna z EZT (Elektryczny Zespół Trakcyjny).

Pozdrawiam z MMz,
 

Alexej

Aktywny użytkownik
PGMK
Reakcje
31 0 0
A teraz z innej strony.. efekt wilgoci w silniku LKf 450 lub przepięcie w sieci, którego WS nie wyłączy na czas z reguły wygląda tak... (ok, to jest silnik z 14WE, ale bebechy w znacznej części są pochodną EN57)
Bardziej obstawiałbym zawilgocenie samego silnika. Przy dużym przepięciu z sieci do silników oprócz 4 WS'ów masz po drodze jeszcze różnicówkę, styczniki liniowe i nadmiarowe od silników trakcyjnych. Przy okazji od razu za WS-ami idzie odnoga do obwodów pomocniczych, więc przy widocznym na zdjęciu uszkodzeniu takie przepięcie mogło wyrządzić dodatkowo sporo innych szkód w obwodzie.

Trąbeczki na górze piękne... szkoda że zderzak ubrudzony
Toto z przodu to właściwie nie jest "zderzak", a sprzęg samoczynny Scharfenberga ;)
 

Alexej

Aktywny użytkownik
PGMK
Reakcje
31 0 0
Rozumiem ;)

Mi raz się zdarzył problem z silnikiem...ale od przetwornicy. A wystarczył pierwszy śnieg i brud wewnątrz obudowy. :mad:

Pozdrawiam,
 

zbokolejowyEN57

Aktywny użytkownik
Reakcje
146 0 4
Bardziej obstawiałbym zawilgocenie samego silnika. Przy dużym przepięciu z sieci do silników oprócz 4 WS'ów masz po drodze jeszcze różnicówkę, styczniki liniowe i nadmiarowe od silników trakcyjnych. Przy okazji od razu za WS-ami idzie odnoga do obwodów pomocniczych, więc przy widocznym na zdjęciu uszkodzeniu takie przepięcie mogło wyrządzić dodatkowo sporo innych szkód w obwodzie.
Bardziej obstawiałbym zawilgocenie samego silnika. Przy dużym przepięciu z sieci do silników oprócz 4 WS'ów masz po drodze jeszcze różnicówkę, styczniki liniowe i nadmiarowe od silników trakcyjnych. Przy okazji od razu za WS-ami idzie odnoga do obwodów pomocniczych, więc przy widocznym na zdjęciu uszkodzeniu takie przepięcie mogło wyrządzić dodatkowo sporo innych szkód w obwodzie.



Toto z przodu to właściwie nie jest "zderzak", a sprzęg samoczynny Scharfenberga

Nie chodzi mi o sprzęg tylko o zgarniacz szynowy.
 

Generał

Znany użytkownik
Reakcje
810 5 0
Jednostka EN57-1004 wraz z drugą o nieznanym numerze w Szaflarach na linii zakopiańskiej w lutym 1993 roku.
EN57-1004 składanka powypadkowa z członów Ra i Rb gładkich i S ryflowanego.
4A EN57 1004 02 93.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 83
Koleje w Polsce 5

Podobne wątki