Tu niezmiennie - brak przestojów...

Georgi - Jeden z dwóch modeli jaki Herpa wypuściła w tym malowaniu. Świetny szczegół w postaci oznaczenia modelu na drzwiach. Do szczęścia brakuje jeszcze Scanii ale może być co raz trudniejsza do upolowania.

Prezentacje Melmer-ów
Jeżeli pozostały Ci tylko dwa do zebrania, to chylę czoła... Podkolekcja imponująca tak ilościowo, jak i ze względu na różnorodność. Ok, 50 miniatur z tej samej firmy musi robić wrażenie.

Najbardziej przyciąga wzrok Steyr.
1000-czny model.
Jelcz w takiej wersji to bardzo dobry wybór. Świetna konfiguracja a do tego kultowy Transbud. Do pełni szczęścia brakuje tylko tablic. GRATULUJE tak dużej ilości miniatur i jeszcze raz - czapki z głów!

Transmlecz.
Takiego bardziej Ci zazdroszczę , jak tego poprzedniego.

Nietuzinkowa wersja no i ta zabudowa... Piękny duet.
Iveco PEKAES.
O tym modeli napisano już chyba wszystko. Na pewno wart posiadania.
Link, Waberer's, Omega.
Klasyka nowożytnej historii transportu. Linka kiedyś sobie kupię, mimo "kilku" nieścisłości.

OMEGA , pewnie ma ją większość z nas. Na chłodni coś tampodruk krzywo siadł...

Tak czy inaczej - im więcej miniatur z "naszym" akcentem tym lepiej.

Raben.
Jest pewien niezrozumiały fenomen tego modelu, ale pewnie jeszcze jestem za młody...

Tak czy inaczej - też chciałbym mieć!

DAF Rico.
W tym malowaniu dalej jest to coś!

Fajnie , że ruchoma podłoga To chyba jedyna taka zabudowa w roli "polonika".
Scandinavian Exprss
Jakiś czas temu był duży szał jeżeli chodzi o ten model. Dla mnie świetny mimo tyłu naczepy. Naczepa nie za często spotykana w naszej skali. Podoba mi się i wart posiadania.
Zdjęcie grupowe - piękne!

Dornbieren.
Kolejne z ciekawych malowań a co za tym idzie bardzo cenione wśród zbieraczy.

Konfiguracja wywrotka + TU3 przyciąga wzrok. Tak jak pisał Tomek, zebranie całej rodziny nie jest ani łatwe a tym bardziej tanie.

Na koniec Premium Amelung.
Model limitowany z 2011 roku i tak jak pisał Marcin, lampy na 99% niefabryczne, co nie oznacza , że gorsze.

Fajna miniatura, tym bardziej, że dużo tych aut w PL jeździ właśnie spięte z wannami. To teraz trzeba jeszcze Renault T z kontenerem.
