• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Kolejowe klimaty...

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.061 25 2
Bieszczadzka Kolejka Leśna, sierpień 2006.
- jakoś "czarno" to widzę . . . :(

Złotów, opuszczona wieża ciśnień
ten gruby "badyl" stojący tuż za pierwszym drzewem to komin od pompowni z tej wieży.

A czy nie lepiej ten obiekt wygląda z drugiej strony ?
- taki fajny motyw na makietę !
IMG_0458 b.jpg

Wieża ciśnień, Złotów 19.09.2016, fot. Tadeusz Suchorolski

Na samej wieży z trzech stron zamalowany napis Flatow, a przed wieżą kozioł oporowy produkcji A.Rawie, chyba 1906 (trudne do odczytania).
Końcówkę komina widać za dachem zbiornika.
Pod jednym z okien w części górnej odpadło już kilka desek :(
 

tulip

Aktywny użytkownik
Reakcje
193 1 0
Stara sygnalizacja na linii numer 7.
Tarcza ostrzegawcza do semafora wjazdowego do Pilawy od strony Garwolina (już nie działa lub nie istnieje):
Pilawa-tarcza.jpg

Pilawa - semafor przy torze 1 w kierunku Warszawy:
Pilawa-semafor.jpg

Ostatni semafor sbl przed Otwockiem od strony Celestynowa (Śródborów):
Śródborów-sbl.jpg
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.388 58 3
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...niuja-ministerstwo-zapowiada-cisze-85783.html

Jak się barany dorwą do władzy to nawet Rp1 przeszkadza. Będą wypadki a winnych będą szukać wśród kolejarzy :(

Przykład mam z lk213 w Kuźnicy co niektórym przeszkadzał sygnał dźwiękowy, PLK uległy i wyłączyły sygnał dźwiękowy na przejściach przez tory efekt jest taki że mało kto zwraca uwagę na przejściach na sygnalizację świetlną i kilka razy widziałem jak parę osób dostało w baniak rogatką. Nie jest ważne bezpieczeństwo tylko ...

A te zmiany to chyba jakieś jaja patrząc na ilość wypadków, gdzie wina zazwyczaj leży po stronie kierowców:(:cenzura:
 
Ostatnio edytowane:

SM03-422

Znany użytkownik
Reakcje
675 9 1
Wyropowana, nasmarowana, podstawiona i w drogę... (TKt48-18 z Jaworzyńskiego Muzeum na terenie macierzystej szopy, w stacji Jaworzyna Śląska i na szlaku Jaworzyna Śląska-Świdnica Miasto 10.02.2018):
DSC_1228.JPG
DSC_1232.JPG
DSC_1233.JPG
DSC_1236.JPG
DSC_1250.JPG
 

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.061 25 2
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...niuja-ministerstwo-zapowiada-cisze-85783.html

A do mojej firmy PKP PLK SA przysłało w grudniu u.r. pismo "o braku podawania sygnałów "Baczność" przed przejazdami, co określono jako rażące nieprawidłowości".
Na wszystkich pouczeniach przypomina się o obowiązku respektowania wskaźników W6a i W6b, to te przed przejazdami nakazujące podawanie sygnału "Baczność", oraz W6 - w innych miejscach
W razie kolizji na przejeździe, sprawdza się m.in. z zapisu rejestratora czy i na ile przed kolizją był podawany taki sygnał.
Jeśli byłby jego brak lub zbyt późno podany (w myśl zasady 3 x Z) to lepiej byłoby nie być w skórze tego maszynisty.
Ostatnia poprawka do Instrukcji Ie-1 wprowadziła nowy znak W6b - należy wielokrotnie podawać sygnał "Baczność".
Były nawet przypadki, że na składzie jechał kontroler z UTK i liczył czy maszynista podaje tyle razy teki sygnał ile jest tych wskaźników na danym szlaku, a potem pisemko do firmy z numerem pociągu i datą, i ... i domyślcie się sami co dalej.
To tyle w sprawie głośności kolei.
 
Ostatnio edytowane:

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.061 25 2
Prezesi mają się dobrze, a kondycja naszej kolei . . . , ot takie mamy czasy ...

a.jpg

Tablica informacyjna na stacji Warszawa Zachodnia, 01.05.2009 fot. T.Suchorolski

Takimi tablicami oznakowane są wszystkie linie kolejowe wychodzące ze stolicy :(
 

Podobne wątki