• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Jelenia Góra

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
#41
Maksymalna dopuszczalna długość składu na JG - SPG to 5 wagonów.

A co do Motoraków i pytania Daniela - ja jechałem tym do Harrachova, jedzie się podobnie jak Donnerami:)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.363 111 11
#46
....Jazda w ostatnim wagonie jest najlepsza:p....[DOUBLEPOST=1406360526][/DOUBLEPOST]Na łukach widać dość nietypowo ułożoną odbojnicę...
No wlasnie;) te odbojnice to po prostu szyny ulozone bokiem i glowka do szyny wewnetrznej. Typowe na dolno slaskich szlakach, wiele z tych szyn jest jeszcze z 19-go wieku co latwo przeczytac. Sa jeszcze inne anomalie zwiazane z tymi okolicami np. takie "kapturki" zamocowane na mostach kamiennych nad siecia azeby nikt nie trafil na druty spadajac z mostu. Nie wiem czy na tym moscie za Szklarska Poreba Gorna jeszcze takie kapturki sa, ale na linii nr. 274 pomiedzy Jelenia Gora i Walbrzychem latwo je znalesc.
 
Ostatnio edytowane:

mattia

Znany użytkownik
Reakcje
81 1 0
#54
No tak masz rację , szczególnie w zimie jak jeździłem na narty do Szklarskiej Poręby Górnej , to były odcinki gdzie można było wysiąść z pociągu za potrzebą , zrobić co trzeba i nie spiesząc się wsiąść z powrotem .:) :D
 

Podobne wątki