Witam serdecznie wszystkich pasjonatów kolei małej i dużej w moim wątku. Zamierzam w nim publikować moje kolejowe wspomnienia sprzed x lat.
Dziś mamy 26 lipca 2023 roku, a więc cofnijmy się 10 lat wstecz.
26 lipca 2013 roku - naszą podróż zaczynamy na stacji Toruń Główny. Na torze nr 1 przy peronie 2 stoi już "SPOT" (EN57-2067) planowo obsługujący pociąg REGIO nr 30122 ze stacji Olsztyn Główny do stacji Bydgoszcz Główna.
Trwa modernizacja linii nr 18. Wyłączony z eksploatacji jest tor nr 2. Na torowisku remontowanego toru leży już nowa "drabina", po której powoli porusza się należąca do CTL LOGISTICS lokomotywa SM42-2263 (ostatnia naprawa [ N |REV| Wójt. W. | 2012 ] ), wyróżniająca się na tle większości "stonek" barierkami z trzema poprzeczkami zamiast tradycyjnych dwóch, ciągnąca za sobą platformę serii Rs o numerze 84 51 3900052-3, opatrzoną logotypem tegoż samego przewoźnika, a formalnie będącą własnością spółki CTL Chemkol Sp. z o. o. Stacją macierzystą wagonu była Bierawa. Wagon był włączony w park wagonowy PKP, a umowa włączenia była z CT Górnoślaskim. Ostatnią naprawę rewizyjną wagon przeszedł prawie 4 lata wcześniej (28.09.2009), a kolejna wypadała za 1-2 miesiące tj. we wrześniu 2013 roku.
Za platformą obładowaną zdemontowanymi szynami i podkładami, porusza się dwudrogowa koparka kolejowa ATLAS 1604ZW-WB.
Po przejeździe lokomotywy z wagonem oraz koparki, pracownicy przystąpili do montażu łapek sprężystych typu SB-3 firmy Vossloh Skamo sp. z o. o., znajdujących się w workach postawionych wcześniej na podkładach.
Jeden z pracowników "jeździł" taką platformą:
Maszyny torowe "chowające się" za charaktretystyczną wiatą peronu 1:
Zabytkowy wskaźnik W4 dzielący peron 2 na dwie części:
Widok przez okno kabiny maszynisty:
Ciąg dalszy nastąpi...
Dziś mamy 26 lipca 2023 roku, a więc cofnijmy się 10 lat wstecz.
26 lipca 2013 roku - naszą podróż zaczynamy na stacji Toruń Główny. Na torze nr 1 przy peronie 2 stoi już "SPOT" (EN57-2067) planowo obsługujący pociąg REGIO nr 30122 ze stacji Olsztyn Główny do stacji Bydgoszcz Główna.
Trwa modernizacja linii nr 18. Wyłączony z eksploatacji jest tor nr 2. Na torowisku remontowanego toru leży już nowa "drabina", po której powoli porusza się należąca do CTL LOGISTICS lokomotywa SM42-2263 (ostatnia naprawa [ N |REV| Wójt. W. | 2012 ] ), wyróżniająca się na tle większości "stonek" barierkami z trzema poprzeczkami zamiast tradycyjnych dwóch, ciągnąca za sobą platformę serii Rs o numerze 84 51 3900052-3, opatrzoną logotypem tegoż samego przewoźnika, a formalnie będącą własnością spółki CTL Chemkol Sp. z o. o. Stacją macierzystą wagonu była Bierawa. Wagon był włączony w park wagonowy PKP, a umowa włączenia była z CT Górnoślaskim. Ostatnią naprawę rewizyjną wagon przeszedł prawie 4 lata wcześniej (28.09.2009), a kolejna wypadała za 1-2 miesiące tj. we wrześniu 2013 roku.
Za platformą obładowaną zdemontowanymi szynami i podkładami, porusza się dwudrogowa koparka kolejowa ATLAS 1604ZW-WB.
Po przejeździe lokomotywy z wagonem oraz koparki, pracownicy przystąpili do montażu łapek sprężystych typu SB-3 firmy Vossloh Skamo sp. z o. o., znajdujących się w workach postawionych wcześniej na podkładach.
Jeden z pracowników "jeździł" taką platformą:
Maszyny torowe "chowające się" za charaktretystyczną wiatą peronu 1:
Zabytkowy wskaźnik W4 dzielący peron 2 na dwie części:
Widok przez okno kabiny maszynisty:
Ciąg dalszy nastąpi...
- 9
- 2
- 3
- Pokaż wszystkie