W tym miejscu był przez chwilę dłuższy opis pewnej transakcji, ale za radą przyjaciela, usunąłem go był rzeczywiście niepotrzebny.
Jak stwierdził - napisz co p. Tigrek rozumie jako stan idealny modeli które oferuje innym i pozostaw odbiorcom do własnej oceny.
Tak więc zatem robię.
Idealny stan parowozu cyfrowego BR52 jest według niego może zawierać:
- uszkodzenia w wiązarach - coś pstryka i modelem lekko rzuca przy jeździe do tyłu,
- defekt przedniego oświetlenia, które świeci się cały czas, bez względu na to czy F0 jest włączone czy nie,
- sporo kurzu w każdym zakamarku i sporo "owłosienia" w kołach
- brak tabliczki z numerem lokomotywy na tendrze
Idealny stan cyfrowego elektrowozu BR103 uwzględnia:
- urwane gniazdo sprzęgu po jednej stronie (ślady na plastiku jakby po stopieniu lutownicą)
- obudowy wózków klejone i każda w 4 miejscach również jakby przypalane lutownicą,
- pantografy niby działają, ale nie opadają do końca tak jak powinny, dodatkowo każdy znich opada na inną wysokość przez co jest spora różnica w wysokości pantografów w spoczynku
- jeden pantograf jest krzywy
- spoooro kurzu i brudu na podwoziu
W przypadku BR52 uszkodzenia widoczne z oczywistych względów wyłącznie na filmie.
BR103 - zdjęcia poniżej.
Przestrzegam zatem przed transakcjami z p. Tigrek. Ma w swojej kolekcji sporo maszyn firmy ESU, Roco, Trixa. Nie jest więc amatorem.
Dla pewności - p. Tigrek wie o moich zastrzeżeniach, napisałem mu, że jestem gotowy do anulowania transakcji i zapomnienia o sprawie. Poinformowałem go o tym, co tutaj napiszę jeżeli nie odpowie na próby mojego kontaktu. Jedyną formą odpowiedzi była blokada mojego numeru telefonu.
Jak stwierdził - napisz co p. Tigrek rozumie jako stan idealny modeli które oferuje innym i pozostaw odbiorcom do własnej oceny.
Tak więc zatem robię.
Idealny stan parowozu cyfrowego BR52 jest według niego może zawierać:
- uszkodzenia w wiązarach - coś pstryka i modelem lekko rzuca przy jeździe do tyłu,
- defekt przedniego oświetlenia, które świeci się cały czas, bez względu na to czy F0 jest włączone czy nie,
- sporo kurzu w każdym zakamarku i sporo "owłosienia" w kołach
- brak tabliczki z numerem lokomotywy na tendrze
Idealny stan cyfrowego elektrowozu BR103 uwzględnia:
- urwane gniazdo sprzęgu po jednej stronie (ślady na plastiku jakby po stopieniu lutownicą)
- obudowy wózków klejone i każda w 4 miejscach również jakby przypalane lutownicą,
- pantografy niby działają, ale nie opadają do końca tak jak powinny, dodatkowo każdy znich opada na inną wysokość przez co jest spora różnica w wysokości pantografów w spoczynku
- jeden pantograf jest krzywy
- spoooro kurzu i brudu na podwoziu
W przypadku BR52 uszkodzenia widoczne z oczywistych względów wyłącznie na filmie.
BR103 - zdjęcia poniżej.
Przestrzegam zatem przed transakcjami z p. Tigrek. Ma w swojej kolekcji sporo maszyn firmy ESU, Roco, Trixa. Nie jest więc amatorem.
Dla pewności - p. Tigrek wie o moich zastrzeżeniach, napisałem mu, że jestem gotowy do anulowania transakcji i zapomnienia o sprawie. Poinformowałem go o tym, co tutaj napiszę jeżeli nie odpowie na próby mojego kontaktu. Jedyną formą odpowiedzi była blokada mojego numeru telefonu.
Załączniki
-
325 KB Wyświetleń: 296
-
296,3 KB Wyświetleń: 297
-
252,5 KB Wyświetleń: 283
-
201,4 KB Wyświetleń: 270
-
126,8 KB Wyświetleń: 274
-
304,2 KB Wyświetleń: 267
-
181 KB Wyświetleń: 269
-
186,3 KB Wyświetleń: 250
Ostatnio edytowane: