• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mój ZNTK DRAGON ET25-001 w H0

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
9.882 23 0
#21
jasność świecenia uzyskana jest modulacją PWM o częstotliwościach niskich, porównywalnych z częstotliwością klatek nagrania.
Wystarczy popatrzeć na stojącego Dragona z włączonymi światłami przez ekran wycelowanego weń aparatu, a po chwili unieść wzrok kilka centymetrów wyżej i spojrzeć "gołym okiem". Kilka lat temu sam "odkryłem" ten efekt. W pierwszej chwili pomyślałem, że coś ze mną nie tak. Ale po kilkunastu sekundach uspokoiłem się ;)
 
OP
OP
jezyzie

jezyzie

Znany użytkownik
Reakcje
555 13 0
#22
Prace nad modernizacją DRAGONA trwały długo, mozolnie i z przerwami, ale przyniosły oczekiwane efekty.
Obudowa daje się zamknąć. Wykonana została bardziej zwarta elektronika z zachowaniem możliwości przeprogramowywania.
Podsumowanie kilku testów i wariantów modernizacji lokomotywy "DRAGON" H0.
Testowane bardzo wolna prędkość, stała prędkość oraz naturalna komutacja.
Konstrukcja modelu - zmotoryzowana reklamówka z żywicy epoksydowej.
1. Oprogramowanie Visuino.
2. Pulpit sterowniczy SerialComInstruments lub "fredek" WiFi dla dzieci.
3. Sterowanie za pomocą WiFi.
4. Jeden silnik z podwójnym wyprowadzeniem wału oraz sterowanie BLDC.
5. Wszystkie osie napędzane. Wózki z firmy Kato.
6. Zasilanie akumulatorowe 7,4V 1200mAh.
7. Pomiar prędkości, drogi, napięcia i prądu - informacja zwrotna.
8. Ponad 5 godzin ciągłej jazdy przy prędkości 80 km/h. Przejechany dystans ok. 370 km.
9. Światła testowane na światłowodach wymagają jeszcze zmian konstrukcyjnych -
(oczekiwanie na części z Chin).
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 65

Podobne wątki