Prace nad modernizacją DRAGONA trwały długo, mozolnie i z przerwami, ale przyniosły oczekiwane efekty.
Obudowa daje się zamknąć. Wykonana została bardziej zwarta elektronika z zachowaniem możliwości przeprogramowywania.
Podsumowanie kilku testów i wariantów modernizacji lokomotywy "DRAGON" H0.
Testowane bardzo wolna prędkość, stała prędkość oraz naturalna komutacja.
Konstrukcja modelu - zmotoryzowana reklamówka z żywicy epoksydowej.
1. Oprogramowanie Visuino.
2. Pulpit sterowniczy SerialComInstruments lub "fredek" WiFi dla dzieci.
3. Sterowanie za pomocą WiFi.
4. Jeden silnik z podwójnym wyprowadzeniem wału oraz sterowanie BLDC.
5. Wszystkie osie napędzane. Wózki z firmy Kato.
6. Zasilanie akumulatorowe 7,4V 1200mAh.
7. Pomiar prędkości, drogi, napięcia i prądu - informacja zwrotna.
8. Ponad 5 godzin ciągłej jazdy przy prędkości 80 km/h. Przejechany dystans ok. 370 km.
9. Światła testowane na światłowodach wymagają jeszcze zmian konstrukcyjnych -
(oczekiwanie na części z Chin).